Συνέντευξη StarCraft II: Heart Of The Swarm (GC 2012)

0

Σύντομα, αλλά πόσο σύντομα;

Για άλλη μια χρονιά στην Κολωνία βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τους ανθρώπους της Blizzard για το Starcraft 2 Heart of the Swarm.

Οι κύριοι Kaeo Milker και David Kim, Senior Game Producer και Game Designer του νέου Starcraft αντίστοιχα, ήταν εκεί για να απαντήσουν στις ερωτήσεις που είχαμε για τον αναμενόμενο τίτλο της Blizzard.

Authority Πέρυσι τέτοια εποχή ο κύριος Eggert είχε πει σε συνέντευξή μας πως ετοιμαζόσασταν για μια κυκλοφορία εντός του καλοκαιριού. Καταλαβαίνουμε πως το game testing και το «γυάλισμα» είναι μια «δυναμική διαδικασία», αλλά δείχνατε να έχετε ένα συγκεκριμένο πλάνο υπόψη. Έγιναν μήπως μεγαλύτερες αλλαγές από αυτές που είχατε αρχικώς προγραμματίσει;

Blizzard Όπως είπες μιλάμε για μια καθ’ όλα δυναμική διαδικασία αλλά όπως κιόλας γνωρίζεις έτσι είμαστε στην Blizzard. Δεν έχει αλλάξει κάτι ούτε κάναμε κάποια τρομερή αλλαγή. Ο κόσμος θα λάβει την εμπειρία Starcraft που γνωρίζει και επιθυμεί, αλλά αυτό θα γίνει όταν ο τίτλος θα είναι έτοιμος.

Authority Μιλώντας για τον κόσμο, είστε ένα studio που διακρίνεται για αυτήν ακριβώς την αφοσίωσή του στα «θέλω» του κόσμου. Προσέχετε πολύ το feedback του και πράττετε αναλόγως. Αυτή όμως η αφοσίωση δεν σας περιορίζει σαν δημιουργούς; Το γεγονός δηλαδή πως ανά πάσα στιγμή «οφείλετε» να σκεφτείτε και τον κόσμο δε σας ανησυχεί;

Blizzard Δεν θα το έλεγα. Μπορεί να έχουμε τόσο καλή σχέση με τον κόσμο μας αλλά στο τέλος η απόφαση είναι δική μας. Ναι, οι τίτλοι μας έχουν κάποια χαρακτηριστικά τα οποία έχουν διατηρηθεί σχεδόν ατόφια στην πάροδο των ετών, αλλά αυτό είναι ξεκάθαρα η Blizzard. Ο κόσμος έχει μάθει να θέλει την καλύτερη μας δουλειά με τα δικά μας χαρακτηριστικά και αυτό προσφέρουμε.

Είναι θα μπορούσαμε να πούμε μια πολύ καλή συμφωνία (γέλια). Αλλά ακόμα και έτσι, ακόμα και ακούγοντας το feedback, το οποίο ενίοτε είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικό, η τελική απόφαση είναι μόνο δική μας. Δεν είμαστε ένα «τυφλό» studio. Το καλό με το feedback τόσων ανθρώπων είναι το γεγονός πως σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μπορούν να μας δώσουν στοιχεία για ένα θέμα από κάθε σχεδόν οπτική γωνία. Αλλά ακόμα και τότε βλέπουμε τι μας αρέσει και τι έχει σχέση με αυτό που θέλουμε να κάνουμε και αυτό κρατάμε. Ξέρουμε να κρίνουμε τις ανάγκες του κόσμου και να τις αξιολογούμε βάσει του τι θέλουμε εμείς να κάνουμε.

Authority Έχετε εκφράσει την επιθυμία σας να αντιμετωπίσετε την Kerrigan ως μια αντιηρωίδα διχασμένη ανάμεσα στα συναισθήματά της για τον Raynor και την εκστρατεία της κατά του Arcturus Mengsk χωρίς ωστόσο οι Zerg να εμφανίζονται ως οι «παρεξηγημένοι» της υπόθεσης. Βλέποντας το όλο αυτό σεναριακά είναι μια «νάρκη». Πώς καταφέρνετε να διαχειριστείτε τόσα κίνητρα και χαρακτήρες για να πετύχετε αυτήν την ισορροπία;

Blizzard (χαμόγελα) Νομίζω είναι η καλύτερη ερώτηση που είχαμε από το πρωί. Θεωρώ πως η υπόθεση του Starcraft 2 εν γένει είναι κάτι με το οποίο έχουμε ξεπεράσει τους εαυτούς μας. Έχουμε μια εξαιρετικά πλούσια υπόθεση με ένα εξαιρετικά πλούσιο σύμπαν και δουλεύουμε χτίζοντας πάνω σε αυτό.

Στο Heart of the Swarm, το γεγονός πως οι αποστολές θα είναι 20 και όχι 30 σημαίνει πως έχουμε συμπυκνώσει το campaign με συνεχείς εξελίξεις στην υπόθεση και ειδικότερα εστιάζοντας στην Kerrigan. Πιστεύουμε πως η δουλειά που έχουμε ρίξει σε cut-scenes, CGIs και διαλόγους προσεγγίζει τις προσδοκίες μας και αυτό είναι εν τέλει η απάντηση στην ερώτησή σου. Δυστυχώς, όσο και αν το θέλαμε δε μπορούμε να σου πούμε περισσότερα.

Authority Πέρυσι μας είπατε πως όλη η CGI δουλειά που κάνετε γίνεται “in-house”. Μας είπατε επίσης πως σαν ομάδα είστε σχετικά μικρή (περίπου 70 άτομα) λαμβάνοντας υπόψη τα standard για τα studio που αναπτύσσουν ΑΑΑ τίτλους. Έχει νόημα να βάζετε όλο το βάρος της παραγωγής μίας CGI ταινίας στους ώμους μιας ομάδας με το μέγεθος της δικής σας; Θεωρείτε πως σας καθυστερεί;

Blizzard Μπορεί να είμαστε ένα μικρό studio για τα δεδομένα του budget που χειριζόμαστε, ωστόσο, η κατανομή του δυναμικού μας είναι αρκετά ορθολογικά κατανεμημένη ώστε να μην απασχολούνται πολλοί άνθρωποι με τα CGI ανά πάσα στιγμή αλλά να απασχολούνται όσοι είναι αρκετοί για να επιτυγχάνουμε το ποιοτικό αποτέλεσμα που επιδιώκουμε ως studio. Άρα μπορούμε να πούμε πως όχι δεν μας καθυστερεί κάτι αλλά ξέρεις, έχουμε θέμα τελειομανίας (γέλια).

Authority Η άνοδος τίτλων όπως το League of Legends (αν και τελείως διαφορετικό game από το Starcraft), στις αγορές στις οποίες είστε παραδοσιακά πιο ισχυροί όπως αυτή της Κορέας είχαν κάποια επίδραση στην Blizzard;

Blizzard Δε μπορούμε να πούμε πως σαν studio είμαστε αποκομμένοι από την πραγματικότητα. Αυτό δε συμβαίνει και ούτε συνέβαινε ποτέ. Αλλά δε μπορούμε να πούμε κιόλας πως λειτουργούμε και βάσει του τι κάνουν οι άλλοι. Κοιτάμε πάντα να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και να πλησιάζουμε τις δικές μας προσδοκίες και απαιτήσεις. Εκεί νομίζουμε είναι η ουσία. Να διατηρείς το δικό σου όραμα.

Authority Είστε δεινοί σχεδιαστές ακόμα και CGI παραγωγών ενώ σαν game designers ακόμα και τόσα χρόνια μετά εξακολουθείτε να ξεχωρίζετε. Έχετε σκεφτεί να δοκιμάσετε ποτέ κάτι καινούργιο;

Blizzard Πρώτον, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Δεύτερον, ακόμα έχουμε την ευθύνη να παραδώσουμε τα δέοντα σε όσους περιμένουν και σε αυτό εστιάζουμε σαν δημιουργοί. Από ‘κει και πέρα όλα είναι ανοιχτά. Σαν studio επιδιώκουμε την πρωτοπορία, απλώς αυτόν τον καιρό δεν υπάρχει κάτι άλλο στα πολύ άμεσα σχέδιά μας εκτός από το Heart of the Swarm και το Mists of Pandaria.

Authority Μπορείτε μήπως να μας δώσετε την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού;

Blizzard (Γέλια) Όχι κάτι τέτοιο δεν είναι διαθέσιμο ακόμα αλλά θα γίνει αρκετά σύντομα. Πιο σύντομα θα έρθει η beta, για την οποία μπορούμε να σας πούμε πως θα έρθει εντός του καλοκαιριού. Αλλά μέχρι εκεί.

Authority Όπως καταλαβαίνετε έπρεπε να δοκιμάσω την τύχη μου.

Blizzard (Γέλια) Ήρθαμε προετοιμασμένοι.

Authority Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Blizzard Και εμείς ευχαριστούμε. Δώσε τα χαιρετίσματά μας στους Έλληνες φίλους μας.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions