Συνέντευξη: Total War: Rome II (GC 2013)

0

Μιλώντας με τους ανθρώπους της The Creative Assembly

Οι fan της στρατηγικής περιμένουν το νέο Total War: Rome εδώ και χρόνια. Σύντομα θα είναι όμως κοντά μας και το Authority βρήκε την ευκαιρία στην Κολωνία να εξασφαλίσει μία συνέντευξη από τους ανθρώπους της The Creative Assembly.

Authority: Κύριο σημείο της καμπάνιας του Total War: Rome II είναι η «ανθρώπινη πλευρά» του πολέμου. Πως σκοπεύετε να το δείξετε αυτό στον τίτλο;

The Creative Assembly: Με πολλούς τρόπους για να είμαστε ειλικρινείς. Όσον αφορά τη μάχη έχουμε πολλή περισσότερη λεπτομέρεια στη δράση αν “ζουμάρει” κανείς αρκετά. Ο παίκτης μπορεί να εστιάσει σε ξεχωριστές μονάδες και να δει από πολύ κοντά πως οι στρατιώτες πολεμούν κλπ. Έχουμε αυξήσει κατά πολύ τα animations της μάχης (μιας και έχουμε δικό μας motion capture studio) και υπάρχουν πλέον νέα εφέ που αυξάνουν κατακόρυφα την ατμόσφαιρα, ακόμα και πριν τη μάχη. Για παράδειγμα ο παίκτης μπορεί να ακούσει (τους στρατιώτες) να συζητούν αγχωμένοι πριν από κάποια μεγάλη μάχη.

Επίσης όσον αφορά το ίδιο το campaign, υπάρχουν διαφορετικά skill trees με διαφορετική προσέγγιση στην τακτική για τον κάθε στρατηγό. Αναλόγως πως τον εξελίξει ο παίκτης, θα ξεκλειδωθούν και αντίστοιχες ικανότητες και γενικότερα τα skill trees θα έχουν πολλαπλές εξελίξεις σε σχέση με το παρελθόν, προσφέροντας βαθύ customization και αυξάνοντας τον “ανθρώπινο” παράγοντα έναντι μιας πιο απλοϊκής προσωπικότητας.

Authority: Οι ναυτικές περιοχές του Medieval θα επιστρέψουν με το Rome Total War 2. Μπορείτε να γίνετε πιο λεπτομερείς ως προς το πώς θα λειτουργούν αυτές οι περιοχές; Καταλαβαίνουμε την ανάγκη ύπαρξής τους φυσικά αλλά αναρωτιόμαστε αν υπάρχει περιθώριο για αιφνιδιασμό, ή απλά θα θυσιαστεί αυτό το περιθώριο για να αντισταθμιστεί το γεγονός πως οι παίκτες μπορούσαν να αποφύγουν εύκολα μεγάλους στόλους;

The Creative Assembly: Πρώτα απ’ όλα ας μην λάβουμε υπόψη το Medieval όσον αφορά τις ναυτικές περιοχές. Εκεί ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα. Ουσιαστικά οι ναυτικές περιοχές είναι κανονικές επαρχίες όπως ακριβώς και της ξηράς. Μπορείτε να κινηθείτε μέσα σε αυτές όπως ακριβώς και σε μία επαρχία της ξηράς. Η μόνη διαφορά είναι πως οι ναυτικές περιοχές καθορίζουν μέχρι που μπορείτε να βλέπετε στη θάλασσα, αλλά και το γεγονός πως επηρεάζουν σημαντικά το εμπόριο.

Αν για παράδειγμα μία ναυτική περιοχή αποτελεί πεδίο συρράξεων ή αναταραχών, τότε θα υπάρχει και αρκετή πειρατεία στην ευρύτερη περιοχή, πράγμα που θα πλήξει το εμπόριο και την οικονομία της.

Authority: Ας πάμε σε μερικές ερωτήσεις που αφορούν περισσότερο το ιστορικό πλαίσιο του τίτλου. Από ένα σημείο και μετά οι ρωμαϊκές λεγεώνες συνοδεύονταν από Βάρβαρους μισθοφόρους. Συνήθως χρησιμοποιούνταν ως βοηθητικές μονάδες και ήταν μέρος συγκεκριμένων λεγεώνων. Έχετε δηλώσει πως οι παίκτες θα μπορούν να επηρεάσουν ξεχωριστά τις ρυθμίσεις τόσο των λόχων, όσο και των ίδιων των μονάδων. Θα υπάρχει ίσως κάποια ρύθμιση συγκεκριμένα για αυτές τις βοηθητικές μονάδες; Και πως μπορείτε να τις αποδώσετε στον τίτλο;

The Creative Assembly: Ναι φυσικά και υπάρχει. Όπου και αν είναι ο παίκτης στον κόσμο, θα μπορεί να επιστρατεύει μισθοφόρους. Αν για παράδειγμα είναι στη Βόρεια Αφρική όπου δεν έχει πρόσβαση στους δικούς του στρατιωτικούς πόρους, μπορεί να προσλάβει ντόπιους μισθοφόρους.

Authority: Θα μπορούν να στασιάσουν οι εν λόγω μονάδες; Θα έχουν κάποιο σύστημα ψυχολογίας;

The Creative Assembly: Όχι, απλά είναι πιο ακριβές στη συντήρηση κλπ. Ο παίκτης όμως εφόσον καταλάβει μία περιοχή και χτίσει εκεί στρατώνες, μπορεί να έχει πρόσβαση στις ντόπιες μονάδες οι οποίες δεν θα είναι μισθοφορικές αλλά κανονικές, βοηθητικές μονάδες. Για παράδειγμα στην Ελλάδα αυτές οι μονάδες είναι οι Σπαρτιάτες Οπλίτες.

Authority: Έχετε δηλώσει πως οι επιλογές του παίκτη μπορούν να καθορίσουν την πίστη ή όχι των συμμάχων τους. Μπορείτε να μας δώσετε ένα πιο συγκεκριμένο παράδειγμα;

The Creative Assembly: Έστω πως ο παίκτης έχει ένα σύμφωνο αναστολής επιθέσεων προς κάποιον. Αν του επιτεθεί τότε θα θυμούνται στο μέλλον την αθέτηση αυτής της υπόσχεσης. Θα το θυμούνται όμως και οι γειτονικές φράξιες. Κάποιες φορές μάλιστα, το να προδώσει ο παίκτης κάποιον ίσως και να αποβεί ωφέλιμο γι’ αυτόν, διότι θα κερδίσει αμέσως την εύνοια όσων δεν τα έχουν καλά με τον στόχο που πρόδωσε. Το ίδιο όμως ισχύει και αντίστροφα. Και οι φίλοι τους θα το θυμούνται αυτό. Και όλα αυτά θα είναι διαθέσιμα σαν πληροφορίες στον παίκτη μέσω του HUD.

Authority: Οι παίκτες έχουν την επιλογή, εφόσον πραγματοποιήσουν έναν υποχρεωτικό εμφύλιο, να γίνουν αυτοκράτορες. Ο ρόλος της Πραιτοριανής Φρουράς ποιος είναι σε αυτήν την περίπτωση; Ή οι Πραιτοριανοί κάνουν την εμφάνισή τους αφότου εκλέγεται ο πρώτος αυτοκράτορας, όπως και έγινε στην πραγματικότητα με τον Αύγουστο; Ως μονάδα μπορούν να ασκήσουν πολιτική επιρροή;

The Creative Assembly: Η Πραιτοριανοί είναι απλά μία μονάδα που μπορεί να ξεκλειδώσει ο παίκτης έπειτα από την απαραίτητη έρευνα. Και αυτό γίνεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα καθώς είναι μία δυνατή μονάδα. Επίσης δεν είναι περιορισμένη μονάχα στα της Αυτοκρατορίας, ο παίκτης μπορεί να την βρει και στην Δημοκρατία, απλά προχωρώντας στο αντίστοιχο skill tree. Και όχι δεν έχουν κάποια πολιτική ισχύ. Είναι απλά πολύ καλοί στην μάχη.

Authority: Έχετε δηλώσει πως με το πέρασμα του χρόνου θα προστεθούν και άλλες φράξιες εκ των οποίων μερικές θα είναι και δωρεάν. Τι ακριβώς καθορίζει ποιες θα είναι δωρεάν και ποιες όχι;

The Creative Assembly: Ένας συνδυασμός πραγμάτων βασικά. Προφανώς και δεν μπορείς να τα δώσεις όλα μονομιάς και η δημιουργία μία φράξιας παίρνει αρκετό χρόνο. Είναι η έρευνα στην καθεμία, το πολιτικό τους σύστημα κ.λπ. που παίρνουν αρκετό χρόνο στην παραγωγή και δουλεύουμε συνεχώς για τις καινούριες. Το παιχνίδι θα ξεκινά με 12 factions. Δεν είναι λοιπόν το ότι τις ξεκλειδώνουμε σιγά-σιγά μέσα από το παιχνίδι ως περιεχόμενο που υπάρχει ήδη στον δίσκο. Είναι μία διαδικασία που θέλει χρόνο και δουλειά. Και πιστεύουμε πως προσφέρει καλό value for money.

Authority: Τίποτα πιο συγκεκριμένο για τις ελληνικές factions και τους αναγνώστες μας που σίγουρα περιμένουν να παίξουν με αυτές;

The Creative Assembly: Οι Σπαρτιάτες σίγουρα θέλουν έμπειρους παίκτες (γέλια). Γενικά όλες οι ελληνικές factions είναι για τους βετεράνους του Total War. Και έχουν μερικές πολύ εξειδικευμένες μονάδες μόνο για τις ελληνικές φράξιες. Επίσης οι ελληνικές φράξιες (Αθήνα, Σπάρτη, Ήπειρος, Μακεδονία) θα έχουν διαφορετικά μνημεία η καθεμία. Η Σπάρτη το μνημείο του Λεωνίδα, η Ήπειρος το Μαντείο της Δωδώνης, η Αθήνα την Ακρόπολη κλπ. Τα μνημεία αυτά θα προσφέρουν ξεχωριστά bonuses στις μονάδες της κάθε φράξιας.

Το σίγουρο είναι πως έχουμε προσέξει ιδιαιτέρως τις ελληνικές factions καθώς μερικοί από τους πιο φανατικούς μας παίκτες είναι Έλληνες.

Authority: Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και καλή συνέχεια στην Gamescom.

The Creative Assembly: Και εμείς ευχαριστούμε και καλό κουράγιο επίσης.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions