WWE 2K14 – Gamescom 2013 Hands On Preview

0

Στις ρίζες του Wrestlemania.

Με την πτώση της THQ, τα IPs της μοιράστηκαν στους τέσσερις ανέμους. Ένα εξ’ αυτών, το WWE, πήγε στα χέρια της Take Two και κάπως έτσι προέκυψε το νεότευκτο WWE 2K14, ο πρώτος τίτλος WWE από τα χέρια της 2K. Τι έχει να προσφέρει όμως φέτος το franchise; Η απάντηση είναι αρκετά πληθωρική και περιλαμβάνει το μεγαλύτερο roster που έχει εμφανιστεί σε τίτλο της σειράς. Ο λόγος για την επέτειο των 30 χρόνων του Wrestlemania, του show που έχει καθηλώσει εκατομμύρια θεατές στις οθόνες του.

Από τον Ultimate Warrior και τον Hulk Hogan, μέχρι τον Rock και τον John Cenna, από τις απαρχές μέχρι και το σήμερα. Ένα concept που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους πλέον φανατικούς της σειράς, είτε την παρακολουθούν από το ξεκίνημα της είτε όχι. Το σίγουρο είναι πάντως πως πέραν του πλήρους roster, ο τίτλος θα προσφέρει ώρες επί ωρών από αυθεντικά, αρχειακά βίντεο αγώνων, δηλώσεων των παλαιστών και διαφόρων άλλων easter eggs που ο παίκτης μπορεί να ξεκλειδώσει στην διάρκεια του παιχνιδιού. Και είναι σίγουρο πως θα θέλει να τα ξεκλειδώσει. Ποιος δεν θα ήθελε να ξαναδεί τις δηλώσεις του Hulk πριν την επική μάχη με τον Ultimate Warrior το 1995;

Στον τίτλο θα υπάρχουν 45 τέτοια ιστορικά ματς και ο παίκτης θα μπορεί να τα ζήσει μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας. Από τα αυθεντικά animation των παλαιστών, τους ήχους του κοινού, το φίλτρο της τηλεόρασης με το ελαφρύ noise των 90’s και φυσικά τις αυθεντικές στολές του κάθε παλαιστή ανά χρόνο.

Κάπως έτσι μας παρουσίασαν λοιπόν και οι άνθρωποι της 2Κ την επική μάχη που αναφέραμε. Η μάχη ξεκίνησε υπό τους ήχους των ACDC, με τις ακραίες δηλώσεις των πρωταγωνιστών της. Ξέρετε, αναψοκοκκινισμένες εκφράσεις οργής και στεροειδή να πλανώνται στον αέρα. Για τον παίκτη που επιθυμεί να ξεκλειδώσει ακόμα περισσότερα αποκλειστικά καλούδια, υπάρχουν συγκεκριμένα objectives που πρέπει να εκπληρώσει εντός της μάχης.

Στον εν λόγω αγώνα, αυτά τα objectives ήταν τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα. Η μικρή ανατροπή πριν το τέλος, η τυπική κίνηση του Hogan, που σηκώνεται και σταματά να νιώθει πόνο και άλλες τέτοιες γραφικές (με την ρομαντική έννοια) στιγμές. Το ίδιο κλασικές, σχεδόν συγκινητικές για τους φανατικούς, ήταν και οι κινήσεις του Ultimate Warrior που σόκαραν κάπως με την πιστότητά τους.

Κάπου εκεί και ιδιαίτερα μετά, στο hands-on μας είχαμε και την ευκαιρία να παρατηρήσουμε λίγο περισσότερο τις βελτιώσεις της 2K. Αφορούσαν κυρίως τον οπτικό τομέα αλλά και το animation. Η ροή της μάχης με το βελτιωμένο animation έχει αυξηθεί αισθητά και η κίνηση των χαρακτήρων είναι σαφώς πιο γρήγορη, ρευστή και κάπως πιο ανάλαφρη από όσο θα έπρεπε, αλλά η αλήθεια είναι πως προσδίδει μία πιο διασκεδαστική υφή στον τίτλο, μία πιο “grab and play” νοοτροπία, πιο προσιτή σε νεότερους παίκτες. Επιστρέφουν επίσης μερικές πιο εξειδικευμένες contextual επιθέσεις που βασίζονται στην τοποθέτηση του παίκτη στον χώρο.

Μετά από περίπου μισή ώρα με το hands-on δεν καταφέραμε αλήθεια να εκπληρώσουμε όλα τα απαραίτητα objectives καθώς ο Hogan ήταν κάπως επιθετικός, ως συνήθως βέβαια, αλλά μπορούμε να πούμε πως διασκεδάσαμε ακόμα και αν δεν έχουμε αφιερώσει τόσες ώρες στο WWE εν γένει ως franchise. Υποθέτουμε πως οι fans θα είναι ικανοί να το εκτιμήσουν σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό μιας και τα easter eggs για αυτούς είναι σίγουρα ένα αρκετά καλό κίνητρο.

Λίγη υπομονή ακόμα και θα μάθουμε αν το νέο πόνημα μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει τα standard στα οποία μας είχε συνηθίσει η THQ. Αλλά να πούμε την αλήθεια, δεν έχει και τόσο δύσκολο έργο να εκτελέσει.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions