AiRace Speed – Review

0

The real need for speed

Τα πράγματα είναι ιδιαίτερα απλά στο AiRace Speed. Παίρνετε τον έλεγχο ενός ιπτάμενου φουτουριστικού σκάφους και τρέχετε σαν διαολεμένοι μέσα σε βιομηχανικά σωλεινοειδή επίπεδα με σκοπό να φτάσετε στο τέρμα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μοναδικός σας αντίπαλος είναι το χρονόμετρο αλλά και τα δεκάδες εμπόδια, κινούμενα και μη, που θα συναντήσετε στη διαδρομή σας. Το ότι πρέπει να τα αποφύγετε με αρκετά επιδέξιους ελιγμούς, είναι σχεδόν αυτονόητο.

Με το 3DS να μην είναι και η πιο “αγωνιστική” πλατφόρμα της αγοράς, το AiRace Speed έχει τα απαραίτητα στοιχεία για να συγκινήσει τους (επίσης) “αγωνιστικούς” κατόχους του. Βέβαια οι όποιες πιθανές συγκρίσεις με WipΕοut ή F-Zero καλό είναι να εξαφανιστούν άμεσα από το μυαλό σας. Ο τίτλος δεν διαθέτει κανενός είδους multiplayer ή αντιπάλους, εστιάζοντας περισσότερο σε ένα time trial μετ’ εμποδίων, παρά σε κάτι πιο κοντά σε κλασικό racing game.

Αυτό οδηγεί μοιραία σε πολύ πιο ευθύγραμμες διαδρομές. Τα κλειστά από όλες τις πλευρές τμήματα των επιπέδων (συχνά σε μορφή σωλήνα) διακόπτονται σε σημεία από κάποιο ανοιχτό χώρο (αποθήκη, αμαξοστάσιο κ.λπ.) με σκοπό να σπάσει λίγο η μονοτονία αλλά και να αναγκαστείτε να ψάξετε (έστω και λίγο) τη συνέχεια της διαδρομής. Είναι όμως και τα σημεία όπου μπορείτε να επιλέξετε και εναλλακτική διαδρομή. Σε μια τέτοια περίπτωση τα δύο διαθέσιμα “μονοπάτια” μπορεί να έχουν σημεία εκκίνησης σε διαφορετικά σημεία μέσα στο χώρο, ενώ ο χρωματισμός της εισόδου καθενός, μαρτυρά πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι. Ο τίτλος φροντίζει να σας δίνει τη δύσκολη λύση σε πιο εμφανές σημείο και να κρύβει την εύκολη, ώστε να παιδευτείτε λίγο παραπάνω, όποια λύση και αν επιλέξετε.

Βέβαια η όλη διαδικασία δεν κρατά παρά μερικά δευτερόλεπτα. Οι μεγάλοι όμως χώροι που προαναφέραμε είναι τα σημεία που εκθέτουν κάπως το σύστημα χειρισμού. Αν και τα στενά περάσματα κυριαρχούν στον τίτλο, δεν είναι δύσκολο να μάθετε να κουμαντάρετε με χάρη και ταχύτητα το σκάφος σας σε αυτά. Όμως όταν χρειαστεί, σε ανοιχτό χώρο, να πάρετε κλειστή και γρήγορη στροφή, είναι πολύ πιο πιθανό να καταλήξετε σε στραβοτιμονιά, παρά σε επιτυχία με το χειρισμό να δείχνει έφεση στους κλειστούς χώρους και όχι στην ”άπλα”. Αυτό βέβαια δεν είναι μόνο θέμα χειρισμού αλλά και σκάφους. Τα 18 επίπεδα του τίτλου χωρίζονται σε πέντε ομάδες αντίστοιχης δυσκολίας. Το τι σκάφος θα χρησιμοποιήσετε σε κάθε μία είναι προκαθορισμένο, με την εκάστοτε επιλογή να έχει μικρές αλλαγές στο χειρισμό και την ταχύτητά του. Μοιραία, ανάλογα με το σκάφος, φαινόμενα σαν το παραπάνω μπορεί να εξαφανιστούν ή να γίνουν λίγο πιο έντονα. Όχι όμως πολύ.

Μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε και την οθόνη αφής αντί των κλασικών πλήκτρων για να χειριστείτε το σκάφος σας. Μια φιλική συμβουλή: μην το κάνετε. Από την άλλη θα σας συνιστούσαμε, αν έχετε αρκετά σταθερά χέρια, να ανεβάσετε το 3D slider του 3DS. Το 3D effect καταφέρνει να δώσει πολύ καλύτερη αίσθηση βάθους και απόστασης, βοηθώντας πραγματικά στο έργο σας. Βέβαια η παραμικρή κίνηση των χεριών σας φέρνει τα γνωστά διπλά είδωλα και τελικά την αναπόφευκτη συντριβή.

Κάπως έτσι το AiRace Speed…τελειώνει. Ο τίτλος δεν θα σας πάρει παραπάνω από 2-3 ώρες για τον ολοκληρώσετε. Φυσικά τα leaderboards, τα (περίπου) in-game achievements και η ελπίδα για ακόμα καλύτερο χρόνο στην επόμενη προσπάθεια, θα σας κρατήσουν για λίγο ακόμα. Αν μάλιστα σε κάθε αποτυχημένη σας προσπάθεια επιλέξετε να ξεκινήσετε από την αρχή και όχι από το τελευταίο checkpoint, ίσως ικανοποιήσετε τον αγωνιστικό σας εγωισμό.

Και πάλι βέβαια δεν είμαστε σίγουροι πόσο παραπάνω θα καταφέρει να σας κρατήσει το AiRace Speed. Δεν προσπαθεί να κάνει τίποτα μοναδικό ή ασυνήθιστο. Μόνο να σας διασκεδάσει για κάποιο διάστημα. Το καταφέρνει περίφημα με την πολύ απλή αλλά σωστή δομή του. Όσο γρήγορα όμως τρέχουν τα φουτουριστικά του σκάφη, τόσο γρήγορα τελειώνει. Κάτι που μπορεί να καταλάβει κανείς βέβαια από τη χαμηλή του τιμή.

7

About Author

Κάποιοι τον ξέρετε ως Bill Big και κάποιοι ως Ροδόλφο Παπιομύτογλου. Όσοι βέβαια δεν τον γνωρίζετε καν είστε και οι πιο ευτυχισμένοι. Ταλαιπωρεί τακτικά τα ιντερνετικά ερτζιανά από το 2011 προσπαθώντας να συνδυάσει gaming, graphic design, δημιουργία comics, κωμικά videos και άλλα που τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Η πρώτη του κονσόλα έμελλε να είναι και η πιο συλλεκτική καθώς κανένας άλλος στον πλανήτη δεν είχε κλώνο του NES ονόματι Bit 72.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions