Το έχουμε πει πολλάκις. Η νέα γενιά διακατέχεται από έναν παροδικό πυρετό. Είναι εκείνη η ανάγκη να εντυπωσιάσει και να εντυπωθεί στις συνειδήσεις των απανταχού gamers. Δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα αν λάβει κανείς υπόψη τα τεχνικά επιτεύγματα της περασμένης. Το μόνο που δεν μπορούσε να καταφέρει –χωρίς τρικ- η προηγούμενη γενιά εξάλλου ήταν η απόδοση της κλίμακας.
Το The Crew της Ubisoft έρχεται με την φούρια να το αλλάξει αυτό. Γι’ αυτό το λόγο εξάλλου και σας δίνει στο πιάτο την αναπαράσταση των ΗΠΑ. Όχι φυσικά στην ολότητά τους αλλά σε ένα, σχετικό για τα videogames, βαθμό. Αν θέλετε για παράδειγμα να διασχίσετε το χάρτη από τη μία πλευρά στην άλλη, με ένα γρήγορο αυτοκίνητο σε ιδανικές συνθήκες, θα σας πάρει περίπου μιάμιση ώρα. Προφανώς και δεν μιλάμε για 1:1 αναπαράσταση των ΗΠΑ αλλά τα 5000 τετραγωνικά χιλιόμετρα που προσφέρει ο χάρτης δεν μπορούν να θεωρηθούν και λίγα.
Open-world racers έχουμε ξαναδεί ωστόσο. Αυτό που κάνει το The Crew να ξεχωρίζει είναι η έμφαση στο customization και τα «RPGίζοντα» στοιχεία του, με το κοινωνικό στοιχείο να δίνει και αυτό το παρόν του.
Για αρχή τα όρια μεταξύ single player και multiplayer είναι από μόνα τους αρκετά θολά. Ο παίκτης ανά πάσα στιγμή θα έχει περίπου 8 κανονικούς παίκτες στην ευρύτερη περιοχή που βρίσκεται, πράγμα που δίνει από μόνο του μία αίσθηση πως τα πάντα μπορούν να γίνουν. Φυσικά και μπορεί να ασχοληθεί αποκλειστικά με τις solo αποστολές αλλά η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της Ivory Tower προσπαθούν να δίνουν κίνητρα ώστε ο παίκτης να ενσωματωθεί σε μία ομάδα (i.e. Crew). Κατά τη διάρκεια του δικού μας hands-on 8 παίκτες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες. Ο αγώνας θα έπαιρνε μέρος σε παντός τύπου έδαφος που σημαίνει πως η πιο λογική λύση θα ήταν ο ένας εκ των δύο μελών, να επιλέξει ένα off-road όχημα και ο άλλος ένα “street”. Όποιος και να κέρδιζε εκ των δύο θα έδινε τη νίκη στην ομάδα του.
Ο υποφαινόμενος, περισσότερο τύπος του σαλονιού (τρομάρα του) ανέλαβε τη street εκπροσώπηση της ομάδας και κάπως έτσι ξεκίνησε ο αγώνας. Η αίσθηση που δίνει η οδήγηση στο The Crew είναι αρκετά ικανοποιητική και θυμίζει πολύ εκείνη που έδινε το Test Drive Unlimited. Εξάλλου η Ivory Tower απαρτίζεται από πρώην μέλη της Eden Games(του studio που μπλέχτηκε στα τερτίπια της Atari και οδηγήθηκε στο κλείσιμο). Η διαφορά είναι πως ο χειρισμός πλησιάζει περισσότερο από όσο θα έπρεπε προς την arcade φύση των Need For Speed. Το αμάξωμα είναι σχετικά ελαφρύ –που βοηθά σε ακαριαίες διορθώσεις ανάμεσα στην κίνηση- αλλά η σωστή αντίληψη και η τοποθέτηση στο οδόστρωμα δεν παίζουν και τόσο σημαντικό ρόλο, μειώνοντας αισθητά τις απαιτούμενες οδηγικές ικανότητες και μειώνοντας έτσι τη δυσκολία.
Συνεχίζοντας τα του αγώνα, η διαδρομή που είχαν σχεδιάσει οι άνθρωποι της Ivory Tower εναλλασσόταν συνεχώς μεταξύ ασφάλτου και χώματος, δίνοντας το χώρο και στα δύο μέλη της ομάδας να διατηρήσουν μία καλή θέση. Οι καλύτερες δε στιγμές, ήταν εκείνες κατά τις οποίες ο συνάδελφος με το pickup, κατάφερνε να μας προστατέψει από τις άγριες διαθέσεις των υπολοίπων οδηγών. Ναι, στο The Crew δεν έχει νόημα να παίζεις με τους κανόνες.
Το σημαντικότερο στοιχείο όμως, μετά τους αγώνες, στην παρουσίασή μας ήταν το customization του τίτλου. Θα υπάρχει φυσικά και ένα συνοδευτικό app για smartphones ώστε να μην χρειάζεται να μπαίνετε καν σε κάποιο menu, αλλά αν θέλετε να μπλεχτείτε ελαφρώς με κάποιες τεχνικότητες αυτό που έχει καταφέρει η ομάδα της Ubisoft είναι αρκετά εντυπωσιακό.
Στο garage θα μπορείτε εκτός από το απλό customization να δείτε και το όχημά σας υπό μία πιο «ανατομική» προοπτική. Αναλόγως του ποιο τμήμα εξετάζετε ανά πάσα στιγμή, έχετε την ευχέρεια να το απομονώσετε και να δείτε μέχρι και τα κινητά του μέρη εν δράσει. Προφανώς και μιλάμε για μία λεπτομέρεια που δεν συμβάλει ουσιαστικά στο gameplay αλλά όλοι εκείνοι οι πιο nerds της αυτοκίνησης σίγουρα θα εκτιμήσουν.
Τι μπορούμε να περιμένουμε από το The Crew “όταν” κυκλοφορήσει; Ένα καθωσπρέπει, νέο Test Drive Unlimited. Αν αυτό δεν είναι βάρος και τιμή παράλληλα για το πόνημα της Ivory Tower, τότε δεν ξέρουμε τι άλλο μπορεί να ειπωθεί.