Rayman Legends – Review

0

Ένας από τους καλύτερους τίτλους της αγοράς. Και πάλι.

Και το Rayman Legends κυκλοφορεί πλέον σε PlayStation 4 και Xbox One. Όπως θα έλεγε και η Ubisoft στην προκειμένη, δεν έχει νόημα να προσδοκά κανείς κάποια σημαντική διαφορά, ειδικά ως προς το περιεχόμενο. Το παρόν κείμενο λοιπόν δεν υποκαθιστά το review που συνιστούμε να διαβάσετε ξανά αν το προσπεράσατε πέρυσι, αλλά θα ασχοληθεί με το τι μπορεί να περιμένει κανείς από τις νέες αυτές εκδόσεις.

Αν δεν έπεσε στα χέρια σας η πρωτότυπη έκδοση, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το ξανασκεφτείτε, όποιο σύστημα και αν προτιμάτε τελικά, παλιό ή νέο. Αν πάλι αναρωτιέστε μήπως το Rayman Legends σε PS4 και Xbox One είναι η ιδανική έκδοση, η απάντηση που θα λάβετε δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο θα θέλατε.

Το Rayman Legends άλλωστε ήταν, εξ αρχής, μια από τις ευχάριστες εξαιρέσεις. Σε όλες του τις εκδόσεις λειτουργούσε σε 1080p 60fps και το αποτέλεσμα ήταν, και είναι, πανέμορφο. Εφόσον η ανάλυση και το frame rate μένουν σε γνωστά επίπεδα, το μόνο που αλλάζει σε επίπεδο γραφικών είναι το γεγονός ότι οι εκδόσεις αυτές χρησιμοποιούν ασυμπίεστα textures. Στην πράξη η διαφορά είναι πολύ μικρή και όχι πάντα εμφανής. Η εντύπωση επηρεάζεται βέβαια και από άλλους παράγοντες όπως το μέγεθος της όποιας οθόνης κ.λπ. αλλά αυτός είναι κανόνας που ισχύει παντού και πάντα. Η πιο εμφανής και πιο χρήσιμη διαφορά βέβαια σχετίζει με το loading. Απλά δεν υφίσταται και μαζί τους χάνονται οι διαδραστικές εκείνες οθόνες, που μερικές φορές έκρυβαν και κάποιο power-up, που κάλυπταν τους χρόνους φόρτωσης. Η μετάβαση από ένα επίπεδο σε ένα άλλο, η είσοδος και η έξοδος είναι πλέον στιγμιαία υπόθεση και, προφανώς, δεν χωρά παράπονο εδώ.

Οι υπόλοιπες διαφορές είναι ακόμη πιο επουσιώδεις. Μερικά αποκλειστικά challenges για το Xbox One και μερικές ενδυμασίες αποκλειστικές για κάθε σύστημα. Με το DualShock 4 και το touch pad ο παίκτης κάνει pan, zoom in και zoom out πριν κρατήσει εικόνα από το πανέμορφο δημιούργημα της Ubisoft για να το μοιραστεί online. Και φυσικά, remote play. Δεδομένης της “ολόκληρης” τιμής των εκδόσεων αυτών, δεν είναι απολύτως σίγουρο ότι θα προκύψει στο μυαλό του καθενός η κατάλληλη δικαιολογία για να προτιμήσει μία έκδοση από μία άλλη, ασχέτως γενιάς και λοιπών…πεποιθήσεων. Αν και κατά τη γνώμη μας, όταν το αντικείμενο της όλης συζήτησης είναι τόσο ποιοτικό, είναι εύκολο να σκεφτείτε άλλες περιπτώσεις όπου τα χρήματά σας έπιασαν, κατά πολύ λιγότερο, τόπο.

Το τελευταίο που έχει νόημα να ειπωθεί είναι εκείνο που, εκ των πραγμάτων, επηρεάζει τους λιγότερους εξ υμών. Το Rayman Legends σε PlayStation 4 και Xbox One, όντως, κερδίζει τεχνικά, έστω και στα σημεία. Μην ξεχνάτε όμως ότι το Rayman Legends ξεκίνησε ως αποκλειστικότητα του Wii U πριν αλλάξουν τα πλάνα της Ubisoft. Για αυτό και η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo, μπορεί να εξακολουθεί να έχει εμφανείς χρόνους φόρτωσης, αλλά έχει όντως εξειδικευμένο περιεχόμενο που σχεδιάστηκε εξ αρχής για το σύστημα της Nintendo.

Κανείς λοιπόν δεν βγαίνει ιδιαίτερα “ριγμένος” από την τροπή που πήραν τα πράγματα. Ειλικρινά άλλωστε είναι καλύτερα να παίξουν περισσότεροι παρά λιγότεροι έναν τόσο καλό τίτλο. Του αξίζει και σας αξίζει.

9

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions