Οι “Τιτανοπέφτουλες” δοκιμάζουν το PC σας.
H Microsoft διατείνεται πως η κυκλοφορία του Titanfall θα είναι μία από τις σημαντικότερες για το 2014. Προϊόν της Respawn Entertainment, η οποία με τη σειρά της στελεχώνεται από τους δημιουργούς του Call Of Duty IV: Modern Warfare, που έφερε τη σειρά στα επίπεδα εμπορικότητας που γνωρίζουμε σήμερα. Οπότε υπάρχουν ελπίδες.
Το Titanfall, με μια πρώτη ματιά, δίνει την εντύπωση ενός ακόμα φουτουριστικού multiplayer shooter όμως σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα – η ουσία – διαφοροποιούνται αρκετά. Η δράση είναι γρήγορη αλλά σε καμία περίπτωση άμυαλη, ενώ η αρχική υπόθεση ότι οι πανίσχυροι Titans θα έκαναν παρέλαση απέναντι σε απλούς, πεζούς στρατιώτες, καταρρίπτεται γρήγορα και εντυπωσιακά αφού, με τη σωστή τακτική, είναι δυνατό να νικηθούν και οι ίδιοι οι Titans. Η Respawn Entertainment αποφεύγει σωστά τις παγίδες που θα έθετε η ταυτόχρονη παρουσία των Titans και των πιλότων εντός ενός match, δίνοντας στους παίκτες την επιλογή της “χρήσης” τους. Μπορείτε να παραμείνετε πεζοί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και με την κατάλληλη στρατηγική σκέψη και τις σωστές κινήσεις μέσα στο επίπεδο, να βρεθείτε στις πρώτες θέσεις. Και αυτό διότι οι ικανότητες που σας δίνονται όπως το wall climbing και τα διπλά άλματα, “ανοίγουν” τρόπον τινά το εκάστοτε επίπεδο επιτρέποντάς σας να βρεθείτε σε μέρη όπου ένας Titan είτε δεν μπορεί να σας στοχεύσει, είτε απλά δεν μπορεί να σας ακολουθήσει.
Τα πράγματα αλλάζουν στην περίπτωση που βρεθείτε στο πιλοτήριο ενός Titan. Μπορεί να είστε πιο περιορισμένοι όσον αφορά τις κινήσεις σας, όμως η δύναμη πυρός που διαθέτετε, σας επιτρέπει να νιώσετε πως βρίσκεστε σε θέση ισχύος. Τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που θα αντιμετωπίσετε ακόμα έναν Titan. Εδώ αξίζει να σταθούμε και στην επιλογή της Respawn Entertainment να περιορίσει σε μόλις έξι τα άτομα κάθε ομάδας για ένα match, τα οποία, σε σύγκριση με άλλους τίτλους, φαντάζουν λίγα. Όμως, η δυνατότητα καθενός εξ αυτών να χρησιμοποιεί το δικό του Titan, ανά πάσα στιγμή, προσφέρει δράση και ένταση, η οποία σε περίπτωση μεγαλύτερου αριθμού ατόμων θα γινόταν χαοτική, χωρίς καν να βάλουμε στην εξίσωση την υπολογιστική ισχύ που θα απαιτούνταν για την απεικόνισή τους. Ήδη το frame rate σε στιγμές…πανικού και ειδικά με την παρουσία τριών και πλέον μαχόμενων Titans στην οθόνη, έχει τις πτώσεις του αλλά για τελικά συμπεράσματα θα χρειαστεί να περιμένουμε και την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου στις 13 Μαρτίου.
Επιπλέον, η έκταση των επιπέδων, τουλάχιστον των δύο που περιλαμβάνονταν στην beta, ενισχύει την επιλογή της ομάδας ανάπτυξης καθότι το μέγεθος τους είναι ιδανικό για να κρατά ψηλά το ρυθμό και την ένταση της μάχης. Ο σχεδιασμός τους προσφέρει ίσες ευκαιρίες, με ή χωρίς τη χρήση Titan, αφού δεν είναι αχανή αλλά εκτείνονται σε ύψος με την παρουσία κατά κύριο λόγο μισοκατεστραμένων κτηρίων, επιτρέποντας την κάλυψη αλλά και τη συνεχή κίνηση για όσους αποκτήσουν την ανάλογη εμπειρία με το απλό σύστημα χειρισμού.
Η ύπαρξη των bots που ελέγχονται από την A.I. σε κάθε ομάδα λειτουργεί θετικά, αφού, αν και δεν θα αποτελέσουν κάποια ιδιαίτερη απειλή, η παρουσία τους διασφαλίζει ότι ακόμα και στα αρχικά στάδια ενός αγώνα, θα έχετε με κάτι να ασχοληθείτε. Μέχρι βέβαια να συναντήσετε κάποιον αντίπαλο ή να έρθει η ώρα των Titans.
Τα τρία modes που ήταν διαθέσιμα κατά την διάρκεια της beta, αν και έχουν κάποιες ενδιαφέρουσες πινελιές πρωτοτυπίας, δεν αποτελούν τελικά κάτι το τόσο διαφορετικό. Στο Attitrion mode λόγου χάρη, που είναι κατά τα άλλα ένα κλασικό Team Deathmatch, η ηττημένη ομάδα μπορεί στο τέλος της μάχης να διαφύγει με τη χρήση ενός σκάφους που καταφθάνει την ώρα που οι νικητές της υπόθεσης προσπαθούν να τους εμποδίσουν. Το Hardpoint βάζει τις δύο ομάδες να μάχονται για την επικράτηση σε τρία σημεία του χάρτη, ενώ το Last Titan Standing τα λέει μάλλον όλα μόνο από την ονομασία του.
Φαίνεται λοιπόν ότι το Titanfall έχει τις βάσεις για να προσφέρει την απαιτούμενη φρεσκάδα στο ελαφρώς κουρασμένο είδος των online shooters. Έχει γρήγορη και απρόσκοπτη δράση, απαιτεί στρατηγική σκέψη χωρίς να γίνεται απαιτητικό για κάποιο μη μυημένο, ενώ περιέχει κάποιες πολύ καλές ιδέες ορθά υλοποιημένες. Αναμένουμε και την τελική του έκδοση όμως, για να διαπιστώσουμε εάν θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κοινού και της Microsoft.