Fantasia: Music Evolved – Preview

0

Vivaldi σε house εκτέλεση; Φυσικά και θα πάρουμε.

Οι τίτλοι της Harmonix ανέκαθεν είχαν εκείνη την ικανότητα να δίνουν στον παίκτη μία γεύση από το πως είναι να μπλέκεσαι ενεργά στη μουσική. Προφανώς και μιλάμε για μία ψευδαίσθηση αλλά μία ψευδαίσθηση που σε βάθος χρόνου είχε την ικανότητα να εξασκήσει ποικίλες ικανότητες που σχετίζονται με τον ήχο. Με το Fantasia η Harmonix θέλει να επενδύσει σε αυτές τις έννοιες τις οποίες μόνο ελάχιστα είχε αγγίξει στα προηγούμενά της παιχνίδια, ενώ παράλληλα θα κάνει το δικό της homage σε ένα από τα πιο καθοριστικά φιλμ του περασμένου αιώνα.

Το Music Evolved εστιάζει στο τμήμα The Sorcerer’s Apprentice του αυθεντικού Fantasia όπου ο Mickey ως μαθητευόμενος μάγος προσπαθεί να φέρει ζωή στους κόσμους του αρχιμάγου Yen Sid. Το animation της εποχής ήθελε τον εμβληματικό ποντικό να χρησιμοποιεί τα χέρια του και να εξαπολύει τα ξόρκια του σαν να διευθύνει μία ορχήστρα. Οι κλασικές νότες και το animation ήταν για πρώτη φορά συγχρονισμένα, πράγμα που επίσης καθόρισε και το μέλλον των animated εγχειρημάτων.

Πάνω σε αυτό το concept ακριβώς πάτησε και η Harmonix. Ο παίκτης είναι ο ίδιος μαθητευόμενος του μάγου και στο κεντρικό campaign έχει επιφορτιστεί με το ρόλο να δώσει πνοή στους κόσμους του αρχιμάγου, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της μελωδίας. Στο demo που είχαμε εμείς την ευκαιρία να δούμε η δράση εκτυλισσόταν σε ένα ειδυλλιακό παγωμένο τοπίο. Εκεί μέσω κάποιων μουσικών mini games που επιστρατεύουν μνήμη και αντίληψη τόνου, κατάφερε να ξεκλειδώσει ένα μουσικό κομμάτι. Συγκεκριμένα τις Τέσσερις Εποχές του Vivaldi. Εδώ όμως υπεισέρχεται και το πιο γοητευτικό τμήμα του τίτλου της Harmonix. Μέσω gestures που υποβάλλονται στην οθόνη ο παίκτης ελέγχει τη μελωδία (ή τουλάχιστον έχει την ψευδαίσθηση πως την ελέγχει) σαν να διευθύνει μία ολόκληρη φιλαρμονική. Το περισσότερο ενδιαφέρον όμως έγκειται στο γεγονός πως μπορείτε να προσθέσετε και άλλα στοιχεία στην κλασική αυτή μελωδία όπως ένα πιο “house” beat. Ναι. Vivaldi σε deep house εκτέλεση.

Όπως μας εξομολογήθηκαν οι άνθρωποι της Harmonix η εστίαση αυτή τη φορά είναι στη δημιουργικότητα. Δεν υπάρχει “game over” ή score system στο Fantasia. Ο παίκτης είναι ελεύθερος να πειραματιστεί με τον ήχο και να τον αποδομήσει χωρίς ενδοιασμούς. Είτε μιλάμε για κλασικές μελωδίες όπως το Night on Bald Mountain, είτε για πιο μοντέρνο ήχο όπως το Levels του Avicii και το Locked out of Heaven του Bruno Mars. Ο παίκτης μπορεί να κόψει τμήματα, να τα επεξεργαστεί βάζοντας μέσα ποικίλα εφέ όπως gaters ή flangers και να τα εισάγει πάλι στο αυθεντικό.

Η όλη διαδικασία γίνεται σε επιλεγμένα σημεία του κομματιού και με πολύ απλό τρόπο διασφαλίζοντας πως κάθε εκτέλεση μπορεί να πάρει μια εντελώς διαφορετική τροπή. Αυτή η λειτουργία φυσικά είναι η κεντρική ατραξιόν του τίτλου και είναι προσβάσιμη και στο ελεύθερο παιχνίδι, όπου ο παίκτης μπορεί να πειραματιστεί κατά βούληση με περισσότερα από 30 κομμάτια που καλύπτουν ποικίλα μουσικά είδη. Από την κλασική μέχρι και την αμιγώς ροκ.

Αν λάβει κανείς υπόψη πως το Kinect παρόλες τις δυνατότητές του δεν έλαβε τη λογισμική στήριξη που του έπρεπε, το Fantasia δείχνει ένας τίτλος ικανός να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για το περιφερειακό της Microsoft τόσο στο 360 όσο και στο Xbox One. Όλα δείχνουν πως η Harmonix επιστρέφει δριμύτερη και αυτή τη φορά ακόμα πιο ευσυνείδητη όσον αφορά την κουλτούρα της μουσικής παιδείας που θέλει να καλλιεργήσει στους παίκτες. Εμείς πάντως μιξάραμε Avicci με Vivaldi. Είμαστε χαρούμενοι μέχρι να βγει ο τίτλος.

About Author

Κάνοντας τη ζωή σας δύσκολη από το 1990. Με υπευθυνότητα, ειρωνεία και κυνισμό. Κάνω πολλά. Κυρίως γράφω. Για games και κινηματογράφο κατά προτίμηση.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions