Race To Mars – Preview

0

Huston, we have a problem.

O αγώνας για την κατάκτηση του διαστήματος είναι μία από τις πιο επίπονες και δαπανηρές διαδικασίες (χρονικά και οικονομικά) με τις οποίες έχει εμπλακεί ποτέ η ανθρωπότητα. Το Race To Mars αποτελεί ένα turn based strategy που μας τοποθετεί πρωταγωνιστές σε αυτόν, καθώς μας αναθέτει τη διοίκηση μιας εταιρείας που ως στόχο έχει την (επιτυχημένη προφανώς) ολοκλήρωση επανδρωμένης αποστολής στον πλανήτη Άρη.

Τη δημιουργία και ονομασία της εταιρείας σας ακολουθεί μία συνέντευξη Τύπου κατά την οποία πρέπει να τοποθετηθείτε όσον αφορά τους στόχους σας, μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους, όπως επίσης και να αναφέρετε τα μέσα που θα χρησιμοποιήσετε για να τους επιτύχετε. Ανάλογα με τις απαντήσεις σας θα λάβετε και την αντίστοιχη αποδοχή ή άρνηση της κοινής γνώμης. Ο εν λόγω μηχανισμός υλοποιείται σωστά μεν, όμως μετά από λίγο η έλλειψη περιεχομένου γίνεται εμφανής και το μετατρέπει σε μία, το λιγότερο, βαρετή διαδικασία. Γεγονός που ενισχύεται από το ότι τα οφέλη των συγκεκριμένων στατιστικών που επηρεάζουν οι συνεντεύξεις Τύπου, δεν γίνονται αντιληπτά με κάποιον τρόπο.

Από εκεί και πέρα, αναλαμβάνετε (με όποιο budget έχετε) να κατασκευάσετε κτήρια και να προσλάβετε μηχανικούς για την ανάπτυξη διαφόρων καινοτομιών, που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε σιγά σιγά την κούρσα του διαστήματος. Όμως αυτό δεν θα έρθει χωρίς προβλήματα λόγω…early access.

Ο τίτλος της πολωνικής Intermarum βρίσκεται σε ιδιαίτερα αρχικό στάδιο της ανάπτυξής του, οπότε κάποια κτήρια δεν είναι διαθέσιμα, τα περισσότερα όσων κατασκευάζονται εμφανίζονται λευκά, χωρίς καν την ύπαρξη textures ενώ υπάρχουν ακόμα και κτήρια που μετά την κατασκευή τους, δεν έχουν κάποια λειτουργία. Παρόμοιες ελλείψεις αντιμετωπίζουν και οι καινοτομίες που αναλαμβάνουν να εφεύρουν οι μηχανικοί σας, όμως δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση ίσως έχετε πιο σοβαρό πρόβλημα.

Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος, κάποιο στατιστικό ή κάτι άλλο να σας δείξει εάν η μία επιλογή είναι προτιμότερη έναντι της άλλης για να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας. Συνεπώς, σε συνάρτηση με το γεγονός ότι κάθε επιλογή απαιτεί χρόνια ανάπτυξης (in game πάντα), και με τον κάθε γύρο να καταλαμβάνει ένα μήνα, μπορείτε να αντιληφθείτε ότι το αντίκρισμα ούτε έρχεται σύντομα, ούτε αποτελεί είναι σαφές. Ο μεγάλος χρόνος ολοκλήρωσης μπορεί εν μέρει να καταπολεμηθεί με την ανάθεση περισσότερων μηχανικών σε ένα έργο, όμως και πάλι με την ολοκλήρωσή του δεν μεταφέρεται η αίσθηση ότι καταφέρατε κάτι σημαντικό. Οι μηχανικοί από την άλλη έχουν κάποια στατιστικά που τους χαρακτηρίζουν, όμως, και αυτά, δεν χρησιμοποιούνται κάπως από τον τίτλο.

Γενικότερα αυτό φαίνεται πως είναι το κύριο πρόβλημα του Race To Mars. Η ελλιπής μετάφραση και το περιορισμένο περιεχόμενο είναι προβλήματα που κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν λυθεί στην τελική του έκδοση. Όμως, προς το παρόν, σε συνδυασμό με το λίγο –ουσιαστικό- περιεχόμενο, ολόκληρη η κυκλοφορία του στο Steam Early Access δεν έχει λόγο ύπαρξης.

Αυτονόητο είναι βέβαια ότι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε το στόχο σας σε αυτήν την έκδοση και δυστυχώς δεν έχετε και κάποιον τρόπο να βεβαιώσετε ότι οι επιλογές σας θα σας οδηγήσουν τελικά εκεί. Ελπίζουμε η ομάδα ανάπτυξης να καταφέρει στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την τελική του κυκλοφορία να δώσει ουσιαστικό αντίκτυπο στους μηχανισμούς του και, κατά συνέπεια, νόημα σε έναν τίτλο που, αν μη τι άλλο, αποτελεί αυτήν την στιγμή μόνο μία ενδιαφέρουσα ιδέα.

About Author

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions