Strike Suit Zero: Director’s Cut Review

0

Το Mech χτυπάει πάντα δυο φορές

Το παρόν review θα μπορούσε να είναι πάρα πολύ εύκολο. Θα μπορούσε να είναι σχεδόν μια λίστα με απλές προσθήκες. Τέτοιου είδους προσθήκες συναντώνται τις περισσότερες φορές σε εκδόσεις τύπου Director’s Cut. Το πρωτότυπο Strike Suit Zero όμως, παρά τις καλές προθέσεις, είχε σοβαρά προβλήματα. Φάνηκε από νωρίς ότι η Born Ready Games δεν αγνόησε την κριτική. Μετά το review του πρωτοτύπου στο Authority ζητήθηκε και η δική μας γνώμη για το τι θα έπρεπε να είναι διαφορετικό. Οι πληροφορίες που μάζεψε από κοινότητα και Τύπο είναι η προφανής βάση για το Strike Suit Zero: Director’s Cut που κυκλοφορεί πρώτα για Xbox One και PS4 αλλά αναμένεται αργότερα και για PC. Το τελευταίο είναι τουλάχιστον περίεργο. Αλλά ας μην προτρέχουμε.

Μια ανάγνωση στο πρωτότυπο review θα διευκολύνει άπαντες πριν εστιάσουμε στις διαφορές. Ξεκινώντας στο περιεχόμενο, το Strike Suit Zero: Director’s Cut δεν έχει νέο περιεχόμενο ουσίας. Απλά περιλαμβάνει το Heroes Of The Fleet DLC, άρα πέντε αποστολές που προσομοιώνουν “παλιές”, ένδοξες μάχες στο διάστημα, προσφέροντας παράλληλα περισσότερες πληροφορίες για τη διαστημική διαμάχη μεταξύ της Γης και των αποικιών της. Δεν λείπουν και δύο ακόμη Strike Suits (δηλαδή δύο διαφορετικές ακόμη μορφές για το mech στο οποίο μεταμορφώνεται το σκάφος σας), το ένα με έμφαση σε επιθέσεις από μικρή και το άλλο από μεγάλη απόσταση. Και αυτά προσφέρονταν ως DLC στην πρωτότυπη έκδοση και εδώ είναι unlockables που θα πρέπει να κερδίσει ο παίκτης. Ως εδώ οι κάτοχοι της πρωτότυπης έκδοσης σε PC, Mac και Linux δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα.

Μετά όμως έρχονται οι διορθώσεις. Η Born Ready Games, ομολογουμένως, δεν προχώρησε σε εις βάθος αλλαγές αλλά έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι της (θυμίζουμε ότι τα γραφεία της ομάδας πλημμύρισαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν) για να αμβλύνει τα προβλήματα. Η στόχευση είναι πλέον πιο…εφικτή, ο Strike Suit πιο ανθεκτικό και λίγο (πολύ λίγο) πιο ευέλικτο, πιο ανθεκτικά είναι και τα συμμαχικά σκάση, αν και οι πιλότοι τους εξακολουθούν να έχουν πάρει δίπλωμα τη νύχτα. Πόσο μάλλον οι κυβερνήτες κάθε συμμαχικής ναυαρχίδας. Η απανταχού βελτίωση της ανθεκτικότητας σημαίνει άμβλυνση της άδικης δυσκολίας και διεύρυνση της χρησιμότητας του μέχρι πρότινος αραχνοΰφαντου Strike Suit. Τα αποτελέσματα είναι μεν πιο κοντά στα επιθυμητά αλλά δεν προλαβαίνουν ποτέ να ταυτιστούν. Βελτιώσεις παρατηρούνται στα κείμενα των αποστολών και ειδικά των επιπλέον objectives, που πλέον είναι λιγότερο κρυπτικά από ό,τι πριν, το ελαφρώς πιο άνετο UI, νέα voice overs, ακόμη και ανανεωμένα μοντέλα σκαφών. Περισσότερα πολύγωνα και αισθητικές επεμβάσεις κάνουν το τελικό αποτέλεσμα πολύ πιο όμορφο, κάτι που σίγουρα αποζητούν οι νέοι κάτοχοι PS4 και Xbox One. Δεν βιάζονται όμως να χαθούν frames, κάτι που ίσχυε στην πρωτότυπη έκδοση για PC, και εξακολουθεί να ισχύει, μερικές φορές έστω, και στις εκδόσεις για κονσόλες. Είναι σίγουρο ότι δεν λείπουν οι απαιτούμενοι πόροι, οπότε κάτι έχει ξεφύγει, ξανά, στην Born Ready Games.

Αλλαγές έχουν γίνει και στη δομή των αποστολών, ειδικά στις τρεις πρώτες, οι οποίες αποτελούν ομαλότερη εισαγωγή του παίκτη σε μηχανισμούς και ισορροπίες. Δεν αλλάζει πάντως ότι οι συνταγές που χρησιμοποιούνται στο σύνολο μπλέκουν απλό κυνηγητό μέχρι θανάτου με fetch quests, δημιουργώντας την εντύπωση ότι η φαντασία της Born Ready Games ήταν κάπου αλλού εστιασμένη την περισσότερη ώρα. Και όχι στα βάναυσα checkpoints που, θυμίζουν μεν άλλες εποχές, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία όταν δεν υπάρχουν κέρματα στη μέση, ή έστω η πραγματικότητα της περιορισμένης χωρητικότητας ενός cartridge. Επιπλέον, ενώ στο πρωτότυπο ο παίκτης μπορούσε να αλλάξει κατά το δοκούν τη λειτουργία κάθε πλήκτρου, εδώ περιορίζεται σε τρία έτοιμα σχέδια. Προφανώς και δεν ήρθε το τέλος του κόσμου, αλλά λογικό είναι να μένει και το σχετικό ερωτηματικό.

Κάπου εδώ φανταζόμαστε τους κατόχους του πρωτότυπου Strike Suit Zero να απορούν. Αν είναι τέτοιου είδους οι περισσότερες αλλαγές και δεν περιλαμβάνεται στη νέα έκδοση νέο, για τους ίδιους, περιεχόμενο, τότε ποιος ο λόγος να καθυστερεί το Strike Suit Zero: Director’s Cut για PC; Δεν έχουμε απάντηση, αλλά ελπίζουμε να βγει σε καλό. Διότι το Strike Suit Zero, εξ αρχής, εντάσσεται σε είδος που μένει εδώ και χρόνια υποεκπρωσοπούμενο. Είναι πολύ ευχάριστο πριν καν μαζευτεί το απαραίτητο Flux για να μεταμορφωθεί το σκάφος σε mech. Πλέον η ζωή με το Strike Suit δεν είναι ένα μαρτύριο που υπομένει κανείς με την ελπίδα ότι θα προλάβει να αφανίσει μονομιάς μια ομάδα εχθρών ή κάποιο τεράστια σκάφος, αν και εξακολουθεί να μην είναι ο πραγματικός πρωταγωνιστής. Κι ας βρίσκεται το όνομά του στον τίτλο. Η δυσκολία εξακολουθεί να είναι υψηλή και κατά διαστήματα άδικη. Είναι σαφές άλλωστε ότι οι διορθώσεις δεν έγιναν στις πηγές του προβλήματος αλλά σε εκείνες τις πτυχές που θα κάνουν την κατάσταση κάπως πιο λειτουργική.

Το Strike Suit Zero: Director’s Cut αποτελεί ξεκάθαρη βελτίωση. Στο τέλος όμως αφήνει την ίδια γεύση, εντύπωση ή υποψία αν θέλετε: πως κάπου στην Born Ready Games βρίσκεται η σωστή συνταγή και περιμένει να την αξιοποιήσει κάποιος. Χωρά μια ευκαιρία ακόμη για κανονικό sequel. Για παραπέρα δεν ορκιζόμαστε.

6

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions