Inazuma Eleven GO!: Light & Shadow – Review

0

Αλλαγές, βελτιώσεις και ατελείωτη φλυαρία.

Είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό πως μέσα σε 8 μήνες το 3DS υποδέχεται τρεις τίτλους Inazuma Eleven. Για να είμαστε βέβαια δίκαιοι τα Inazuma Eleven 3 και Team Ogre Attacks!, αν και ήρθαν ως ξεχωριστές οντότητες στην Ευρώπη, δεν είναι ακριβώς διαφορετικοί τίτλοι. Η κυκλοφορία πάντως αντιμετωπίστηκε ως τέτοια οπότε και ο πρόλογός μας έχει μια βάση.

Κάπως έτσι το Inazuma Eleven Go έρχεται στη Δύση από τη βετεράνο του είδους, Level-5, όντας ο πρώτος τίτλος της σειράς που κυκλοφορεί αποκλειστικά στο 3DS, φέρνοντας όλες τις αναμενόμενες βελτιώσεις σε γραφικά, ήχο, interface κ.λπ. Η ιστορία βασίζεται στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά anime οπότε αν την έχετε δει, ξέρετε τι να περιμένετε. Για όλους τους άλλους το Inazuma Eleven Go λαμβάνει χώρα 10 χρόνια μετά το τέλος του Inazuma Eleven 3 με νέο πρωταγωνιστή, επιστροφές παλιών χαρακτήρων και πολλούς, πολλούς στημένους αγώνες (Ed.: Είναι και simulator δηλαδή). Είναι πάντως η πρώτη φορά που η ιστορία κυλά τόσο γρήγορα και ομαλά σε σχέση με τους παλιούς τίτλους της σειράς και ίσως το αποκορύφωμα όσον αφορά τη φλυαρία στους διαλόγους. Μιλάμε για Level-5 οπότε κάτι τέτοιο είναι, δυστυχώς, αναμενόμενο. Θα πρέπει όμως να πάψει να είναι κάποια στιγμή.

Ευτυχώς από εκεί και πέρα έχουμε σχεδόν αποκλειστικά βελτιώσεις. Το Inazuma Eleven Go φέρνει (επιτέλους!) το τέλος των random encounters με τις “μικρές” μάχες να είναι πλέον εμφανείς στο χάρτη και απόλυτα προαιρετικές. Τουλάχιστον στα χαρτιά μιας και αν τις αγνοήσετε πλήρως, θα έχετε θέμα με το leveling. Αυτή η αλλαγή από μόνη της δημιουργεί αλυσίδα νέων αλλαγών σε όλο τον τίτλο. Οι ισορροπίες έχουν αλλάξει ελαφρά καθιστώντας το grind προαιρετικό…βίτσιο και σε καμία περίπτωση αναγκαιότητα. Μπορείτε αν θέλετε να περάσετε ολόκληρα chapters χωρίς να εμπλακείτε σε μάχη και να μην ανοίξει μύτη ενώ σχεδόν εξαφανίζεται η ανάγκη για συνεχή αλλαγή παικτών στο roster προκειμένου να μην μείνουν σε χαμηλά levels. Και φυσικά μπορείτε να αντιληφθείτε τι σημαίνει αυτό για τη συνολική διαχείριση χρόνου που μπορείτε να κάνετε και το πόσο πιο εύκολα μπορείτε να αφεθείτε σε πιο ουσιαστικές δραστηριότητες, όπως η αναζήτηση συγκεκριμένων αντικειμένων για τον “προσηλυτισμό” ταλαντούχων παικτών.

Η μεγαλύτερη και μοιραία αλλαγή όλων πάντως είναι πως την απόλυτη “μαχητική” σας προσοχή έχουν πλέον οι μεγάλοι αγώνες. Όπως και στο παρελθόν αυτοί είναι ουσιαστικά μεταμφιεσμένα boss fights απαιτώντας μεγαλύτερη προσοχή σε σχέση με τις κοινές αναμετρήσεις και λίγη γνώση κανόνων ποδοσφαίρου. Στο Inazuma Eleven Go όμως η νίκη δεν είναι η απόλυτη λύση όπως παλιά, με τους αγώνες να εμπλέκονται πιο ενεργά με την ιστορία του τίτλου, ζητώντας σας να προβείτε σε συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να συνεχίσει η κανονική τους ροή. Θα χρειαστεί να πάτε σε συγκεκριμένο σημείο του γηπέδου με συγκεκριμένο παίκτη και με κατοχή μπάλας, να σκοράρετε με συγκεκριμένο παίκτη σε συγκεκριμένη στιγμή κ.λπ. Έχετε πάντα χρονική αφθονία για ό,τι χρειαστεί να κάνετε οπότε το έργο σας είναι λίγο πιο εύκολο. Ή μάλλον όχι παράλογα δύσκολο.

Το καλό είναι πως ο χειρισμός δεν είναι πλέον εμπόδιο όπως παλιότερα, με όλες σας τις κινήσεις να μεταφράζονται απόλυτα και αλάνθαστα στην touch screen. Προσθέτοντας πως μπορείτε πλέον να κυνηγήσετε πολύ πιο εύκολα αντιπάλους (πατώντας πάνω τους στην touch screen) και να διαγράψετε με λίγο μεγαλύτερη ακρίβεια την πορεία των παικτών σας με το stylus, γλιτώνετε από μερικές χαζές τεχνικές αστοχίες του παρελθόντος.

Συνολικά έχουμε λοιπόν πολύ καλύτερες αναμετρήσεις και σε μέγεθος και σε ποιότητα. Αλλά έχουμε και τα Fighting Spirits. Σκεφτείτε κάτι σαν τα Guardian Forces του Final Fantasy VIII με λογική power up. Βέβαια αυτή η περιγραφή δεν βοήθησε και πολύ οπότε ας ξαναπροσπαθήσουμε.

Τα Fighting Spirits είναι υπερφυσικές οντότητες που μπορεί να καλέσει ο κάθε χαρακτήρας για βοήθεια (διαρκείας και όχι στιγμιαία). Έχουν τα δικά τους TTP (οπότε δεν μένουν για πάντα στη μάχη) και όσο πιο πολύ τα χρησιμοποιείτε τόσο πιο δυνατά γίνονται. Ένας παίκτης με ενεργό Fighting Spirit είναι ανίκητος απέναντι σε απλό παίκτη. Σε περίπτωση που 2 παίκτες με ενεργοποιημένα Spirits έρθουν σε κόντρα, ισχύουν οι κανονικοί κανόνες, με level και element Spirit να καθορίζουν τη νίκη. Ο μηχανισμός φέρνει μεγάλη αλλαγή σε κάθε αγώνα και για αυτό επιτρέπονται μέχρι 3 ενεργοποιημένα Spirits ανά αγώνα (σε κάθε ομάδα). Η εφαρμογή τους πάντως περιορίζεται σε παίκτες του story mode. Μετά την ολοκλήρωση μπορείτε να εφοδιάσετε κάθε πιθανό παίκτη με το δικό του. Θα έπρεπε πάντως να υπάρχει καλύτερη ισορροπία μιας και ένας παίκτης με ενεργοποιημένο Spirit μπορεί να περάσει τους πάντες και να σκοράρει από την άλλη άκρη του γηπέδου. Θα του στοιχίσει όλα τα TTP αλλά θα το καταφέρει.

Είναι η πρώτη φορά που εδώ και καιρό έχουμε ένα Inazuma Eleven ξεκάθαρα βελτιωμένο, χωρίς να έχει λύσει βέβαια όλα του τα προβλήματα και χωρίς να υποβαθμίζουμε τους παλαιότερους τίτλους. Και μόνο η έλλειψη random battles και ο συνολικά καλύτερος ρυθμός στη ροή της ιστορίας είναι αρκετά για να βάλουν το Inazuma Eleven σε τροχιά ανανέωσης που τόσο χρειαζόταν.

Το ότι ο καλύτερος ρυθμός κατάφερε να συνδυαστεί με τους πλέον απάλευτους διαλόγους, είναι κάτι που πραγματικά μας ξεπερνά. Με άνεση κιόλας γιατί δεν είχαμε ενεργοποιήσει το Fighting Spirit μας.

7

About Author

Κάποιοι τον ξέρετε ως Bill Big και κάποιοι ως Ροδόλφο Παπιομύτογλου. Όσοι βέβαια δεν τον γνωρίζετε καν είστε και οι πιο ευτυχισμένοι. Ταλαιπωρεί τακτικά τα ιντερνετικά ερτζιανά από το 2011 προσπαθώντας να συνδυάσει gaming, graphic design, δημιουργία comics, κωμικά videos και άλλα που τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Η πρώτη του κονσόλα έμελλε να είναι και η πιο συλλεκτική καθώς κανένας άλλος στον πλανήτη δεν είχε κλώνο του NES ονόματι Bit 72.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions