World Of Warcraft: Warlords Of Draenor – Beta Hands On Preview

0

Φωτιά στο Powerpoint.

Σε αυτό το σημείο κάθε expansion, κάθε ανανέωση του World Of Warcraft μοιάζει με διπλωματική εργασία. Το Warlords Of Draenor φέρνει πάρα πολλές αλλαγές, μερικές μόνο εκ των οποίων είναι ορατές διά γυμνού οφθαλμού. Και αυτό βέβαια αποτελεί εξαίρεση αφού το World Of Warcraft βρίσκεται πολλά χρόνια πια στην αγορά και σε τεχνικό επίπεδο αλλάζει με αργό βηματισμό. Όχι αυτή τη φορά όμως, τουλάχιστον όσον αφορά στους χαρακτήρες που χρησιμοποιούν οι παίκτες.

Κάθε μοντέλο έχει ανανεωθεί και εκσυγχρονιστεί σε αισθητό βαθμό. Περισσότερα πολύγωνα, καλύτερα textures, βελτιωμένο animation και facial expressions εφαρμόζονται σε κάθε, μα κάθε φυλή και φύλο. Αυτό σημαίνει πως το expansion κάνει τον τίτλο λίγο πιο “βαρύ”, αλλά, εδώ που τα λέμε, δεν έρχονται και τα πάνω κάτω για το σύστημά σας. Σε άλλα σημεία άλλωστε παρατηρείται απλοποίηση. Θα το δείτε σε οπλισμό και πανοπλίες που δεν έχουν το ίδιο εντυπωσιακά σχέδια με εκείνα που συναντήσατε κατά το παρελθόν και ο λόγος είναι συγκεκριμένος.

Παρά τον τεχνικό εκσυγχρονισμό, το Warlords Of Draenor πηγαίνει τον παίκτη πίσω στο χρόνο, πριν από τα γεγονότα του Burning Crusade με την έκκληση να αλλάξει την ιστορία ώστε να μην φτάσουμε ποτέ στα γεγονότα του Mists Of Pandaria, του προηγούμενου δηλαδή expansion. Όλα γυρίζουν στην εποχή της Iron Horde και η Alliance καλείται να την εμποδίσει να επεκταθεί. Το σε ποια πλευρά θα σταθείτε βέβαια είναι δικό σας ζήτημα.

Σε κάθε περίπτωση η προπαραγγελία ή αγορά του expansion σημαίνει ότι μπορείτε να αναβαθμίσετε άμεσα ένα χαρακτήρα σας σε level 90. Με λίγα λόγια…οποιοσδήποτε μπορεί να ξεκινήσει σε αυτό το level. Δεδομένου ότι η λεπτομέρεια αυτή είναι εύκολο να προσκαλέσει ανησυχία, η Blizzard περιλαμβάνει και proving grounds ώστε να εξοικειωθούν οι πιο απαίδευτοι παίκτες. Βέβαια δεν πρόκειται να βγει άκρη κατά τη διάρκεια της beta για το πού μπορεί να οδηγήσει αυτό στην πράξη. Διότι ακόμη και με τις καλύτερες προθέσεις, είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν περιπτώσεις “στραβού” κλίματος μεταξύ έμπειρων και μη ενενηντάρηδων, κάτι που δύσκολα μπορεί να ελέγξει ο developers.

Παρόλα αυτά δημιουργείται η αίσθηση πως οι μηχανισμοί εξορθολογίζονται για όλους. Νέα racial abilities φέρνουν μικρές έως μεγάλες αλλαγές, εξαφανίζονται κάποια weapon specializations, τα toys χρησιμοποιούνται πλέον με την ίδια ευκολία που χρησιμοποιείται και κάποιο spell, ενώ αλλαγές εδώ κι εκεί στο UI δείχνουν ότι το World Of Warcraft επιχειρεί να κάνει ταξίδι στο χρόνο και σε επίπεδο πολυπλοκότητας. Τα απλοποιημένα macros με τα οποία θα καταλήξετε γεννούν σίγουρα υποψίες για το στόχο της Blizzard αλλά είναι πιθανό να προτρέχετε. Η ελπίδα της Blizzard είναι να αλλάξουν ισορροπίες ώστε η ικανότητα και η ταχύτητα του παίκτη να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα σε σχέση με το παρελθόν, όχι μόνο ο ιδανικός συνδυασμός λειτουργιών και ιδιοτήτων. Είναι πολύ δύσκολο να σχηματιστεί εικόνα κατά την beta όμως διότι πολλές από τις αλλαγές δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμη. Είναι λοιπόν αδύνατο να καθοριστεί και ο αντίκτυπός τους.

Κάποιοι άλλοι μηχανισμοί βέβαια είναι πιο διαφανείς. Οι ταγμένοι στο PvP θα δουν το μηχανισμό flex να επεκτείνεται σε κάθε κατηγορία πλην της Mythic. Στην τελευταία απαιτούνται πάντα 25 παίκτες, οι υπόλοιπες όμως λειτουργούν με 10 έως και 25. Επιπλέον δεν είναι ανάγκη να περιμένει κανείς, αιωνίως, σε hub για να έρθει η σειρά του, αφού δημιουργείται ξεχωριστό hub ακριβώς για εκείνους που αφιερώνονται στο PvP. Εκεί θα προκύπτουν και συγκεκριμένα objectives για να σας απασχολούν μάλιστα, οπότε θα νιώθετε σαν στο σπίτι σας. Με αυτόν τον τρόπο ίσως να μειωθεί και ο “χαμός” που επικρατεί κατά διαστήματα στα hubs.

Μια από τις νέες δραστηριότητες των παικτών θα είναι η ανέγερση garrison. Τα σχετικά κτίρια έχουν τρία επίπεδα και η εξέλιξή τους έρχεται με πόρους που συγκεντρώνουν οι παίκτες κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Εδώ οι παίκτες θα συγκεντρώνουν NPC-συμμάχους που όχι μόνο είναι διαθέσιμοι για κάποια θελήματα, αλλά θα σταθούν εμπόδιο και στον εχθρό που ενδεχομένως θα πλησιάσει περισσότερο από όσο είναι θεμιτό. Η τελική συμπεριφορά ενός τέτοιου κτίσματος δεν είναι πανομοιότυπη σε κάθε περιοχή. Το μέρος στο οποίο μπαίνουν τα θεμέλια ορίζει τις δύο επιλογές εξέλιξης που θα έχει τελικά ο παίκτης, ο οποίος επιλέγει φυσικά ανάλογα με το στιλ και τις προτεραιότητές του.

Αυτά (και ακόμη περισσότερα για να είμαστε ειλικρινείς) πριν καν αγγίξουμε το θέμα των νέων περιοχών στον κόσμο των Draenor, στις οποίες Horde και Alliance έρχονται σε σφοδρή σύγκρουση. Θα δείτε τοποθεσίες σε μορφή εποχής…Warcraft, δηλαδή σε μορφή στην οποία παρέπεμπε, μέχρι τώρα, μόνο το αιωνίως διαμορφούμενο lore του World Of Warcraft. Παρόλα αυτά οι νέες περιοχές δείχνουν να μην έχουν συνολική έκταση ανάλογη παλαιότερων επεκτάσεων. Είναι λογικό φανταζόμαστε αφού οι λοιπές αλλαγές στην ισορροπία και η ανανέωση, σε πολύ βασικό επίπεδο, όλων των μοντέλων, απαιτούν το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής της Blizzard.

Για τα υπόλοιπα…υπομονή.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions