The Blackwell Legacy – Review

0

Η σειρά Blackwell βρίσκεται στην αγορά πέντε και πλέον χρόνια αλλά μόλις φέτος φτάνει, εν μέρη, σε iOS. Η Wadget Eye Games παίρνει το χρόνο της λόγω μεγέθους, budget και Dave Gilbert (ιδίως λόγω του τελευταίου) αλλά παραδίδει σε ακόμη περισσότερο κόσμο μια ιδιαίτερη “σειρά” που δικαίως ξεχωρίζει από άλλα adventure games. Κι ας σας δίνει δικαιολογία για να αρχίσετε να μετράτε pixels.

Αν δοκιμάσατε τίτλους όπως το Shivah και το Gemini Rue, τότε ξέρετε τι να περιμένετε σε τεχνικό επίπεδο. Πολλά pixels, χαμηλή ανάλυση, αναπάντεζα εκφραστικά σχέδια, πολύ καλά voice overs παρά τους περιορισμούς του budget και γραφή επιπέδου. Πάνω από όλα η γραφή επιπέδου.

Στο The Blackwell Legacy πρωταγνιστεί η Rosa Blackwell, μια νεαρή κοπέλα που δεν χαρακτηρίζεται για την εξωστρέφειά της, καθώς ανακαλύπτει πως έχει το περιβόητο “κληρονομικό χάρισμα”. Στον κόσμο του παιχνιδιού κάθε μέλος της οικογένειας που το απαρνείται οδηγείται νομοτελειακά στην ψυχολογική και νοητική παρακμή, ένας λόγος παραπάνω ώστε να μην αγνοεί η Rosa την ύπαρξη του Joey Mallone, ενός προφανώς noir χαρακτήρα από τη δεκαετία του 1930. Το The Blackwell Legacy είναι το πρώτο μόλις μέρος της ιστορίας οπότε, ως πρώτη πράξη, αποτελεί περισσότερο δείγμα μηχανισμών και design, παρά οδός προς κάποιου είδους κάθαρση. Αντιθέτως η δουλειά του είναι να δημιουργήσει περισσότερα ερωτηματικά από όσα διαλύει.

Το πρώτο ερωτηματικό βέβαια δεν σχετίζεται με την υπόθεση και τους χαρακτήρες. Σε αντίθεση με άλλα adventure games, τόσο της Wadget Eye Games όσο και άλλων ομάδων, οι γρίφοι αποτελούν τυπικό συμπλήρωμα. Δεν θα νιώσετε την ανάγκη, παρά μόνο ως κατάλοιπο χρόνιας εκπαίδευσης στο είδος, να μαζέψετε άπειρα αντικείμενα με το σκεπτικό ότι κάποια στιγμή θα συνδυαστούν με μαγικό τρόπο για να προωθήσουν την ιστορία. Το βασικό εργαλείο της Rosa είναι το τετράδιό της. Η δράση είναι οι αλληλεπιδράσεις και επαφές με άλλους χαρακτήρες. Κάθε φορά που προκύπτουν νέα στοιχεία, νέες πληροφορίες σχετικά με κάποια ατυχή γεγονότα στο πανεπιστήμιο αλλά και διαφόρους χαρακτήρες, το τετράδιο γεμίζει με αυτές τις πληροφορίες. Ο τίτλος είναι σχεδιασμένος ώστε κάθε περιοχή να ζητά πολλαπλές επισκέψεις προκειμένου να συγκεντρωθούν όλα τα στοιχεία. Με το χρόνο μπορούν να παρουσιαστούν εναλλακτικές πληροφορίες σχετικά με το ίδιο γεγονός, με την Rosa να πρέπει να διαπιστώσει τι τελικά ισχύει. Σε κάθε περίπτωση, οι πληροφορίες που συγκεντρώνει η Rosa στο τετράδιό της καθορίζουν τις επιλογές που έχει στις συζητήσεις με άλλους χαρακτήρες. Η εξέλιξη δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι γραμμική, αλλά η αλήθεια διαφέρει, χωρίς όμως να κοστίζει αφού, όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, σενάριο και διάλογοι είναι η ψυχή του παιχνιδιού και, σε αυτό το πρώτο στάδιο, κερδίζουν.

Μη βασιστείτε σε screenshots για να αποφασίσετε αν θα ασχοληθείτε. Απλά κάντε το και αν κρύβετε μέσα σας έναν ατροφικό λάτρη των adventure games, ο Dave Gilbert θα σας ξυπνήσει.

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions