Mizuchi: Νέα rendering engine από τα χέρια της Silicon Studio

0

Η Sillicon Studio (Bravely Default, 3D Dot Game Heroes) ετοιμάζει τη δική της rendering engine ονόματι “Mizuchi” και παρόλο που έχει ακόμα δρόμο μέχρι να ολοκληρωθεί, αποφάσισε να μας δώσει το πρώτο δείγμα στο παρακάτω video. Το studio υποστηρίζει πως η μηχανή είναι φτιαγμένη για τις νέες κονσόλες και πως θα γίνει σύντομα διαθέσιμη σε developers.

About Author

Κάποιοι τον ξέρετε ως Bill Big και κάποιοι ως Ροδόλφο Παπιομύτογλου. Όσοι βέβαια δεν τον γνωρίζετε καν είστε και οι πιο ευτυχισμένοι. Ταλαιπωρεί τακτικά τα ιντερνετικά ερτζιανά από το 2011 προσπαθώντας να συνδυάσει gaming, graphic design, δημιουργία comics, κωμικά videos και άλλα που τον εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Η πρώτη του κονσόλα έμελλε να είναι και η πιο συλλεκτική καθώς κανένας άλλος στον πλανήτη δεν είχε κλώνο του NES ονόματι Bit 72.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions