Το περιμένουμε καιρό είναι η αλήθεια το Order. Μετά τις αναβολές του δε, μας μπήκαν και κάποιες μικρές υποψίες αναφορικά με την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος. Πέρυσι στην Κολωνία -για όσους θυμούνται- το μόνο που είδαμε ήταν οι φωτογραφίες από το ταξίδι της Ready at Dawn στο Λονδίνο και το reference material που συγκέντρωσαν για τις ανάγκες του τίτλου. Και μερικά tech demos για τη μηχανή φυσικής του παιχνιδιού.
Φέτος τουλάχιστον, είχαμε την ευκαιρία να πιάσουμε τον τίτλο στα χέρια μας και να βγάλουμε λίγα περισσότερα συμπεράσματα παρόλο που το demo δεν διήρκησε ούτε 15 λεπτά. Αυτό που εκπλήσσει περισσότερο στο ξεκίνημα του παιχνιδιού είναι κατά κύριο λόγο η κινηματογραφική αίσθηση με την οποία το έχει ποτίσει η RAD. Έκπληξη διότι τέτοια επίπεδα σκηνοθεσίας και σκηνογραφίας στο gaming τα έχουμε δει μόνο από δουλειές της Naughty Dog. Εδώ οι διάλογοι, οι ερμηνείες και το πως η κάμερα τους παρακολουθεί είναι δείγματα μιας αρκετά αξιόλογης δουλειάς. Η ελπίδα μας είναι πως τα ίδια επίπεδα θα διατηρηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του τίτλου.
Στο demo μας η δράση εκτυλισσόταν στις σκοτεινές και μουντές αλέες ενός Λονδίνου σημαδεμένου από έναν εμφύλιο. Δεν γνωρίζουμε και τις δύο πλευρές παρά μονάχα τη δική μας και το γεγονός πως τα ονόματα των ηρώων μας ήταν εμπνευσμένα από τους Ιππότες της Στρογγυλής Τραπέζης. Η κίνηση του χαρακτήρα και το σύστημα κάλυψης διατηρούσε μία αρκετά σιμπλιστική προσέγγιση στα πρότυπα του Gears of War, ενός Gears of War σε βικτωριανό setting, με έναν αρκετά εντυπωσιακό steampunk οπλισμό.
Τα δύο πιο ενδιαφέροντα όπλα που είδαμε ήταν ένα rifle που χρησιμοποιούσε ένα πηνίο Tesla για να εξαπολύσει μία ηλεκτροφόρα ριπή η οποία εξαϋλωνε κυριολεκτικά τους εχθρούς. Και αυτό το έκανε με ένα αρκετά εντυπωσιακό splatter εφέ το οποίο -θα είμαστε αιμοβόρικα ειλικρινείς- δεν ξέρουμε αν θα μπορούσαμε να το βαρεθούμε ποτέ.
Το έτερο όπλο που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε στο demo ήταν το Thermite Gun. Ένα ακόμα δείγμα αντισυμβατικού οπλισμού το οποίο λειτουργεί σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο είναι ο ψεκασμός του στόχου ή της ευρύτερης περιοχής γύρω του, με ριπές από ένα εύφλεκτο αέριο. Το δεύτερο στάδιο πυροδοτεί το αέριο με μία φωτοβολίδα θερμίτη. Οτιδήποτε βρίσκεται εντός του εύφλεκτου νέφους βιώνει ένα αστραπιαίο μπάρμπεκιου.
Το θετικό επί προκειμένω ήταν πως οι χώροι στους οποίους βρισκόμασταν αποτελούσαν πρόσφορο έδαφος για τη χρήση του Thermite Gun. Η πληθώρα κάλυψης για τους εχθρούς και το γεγονός πως η αντίπαλη AI την εκμεταλλευόταν κατά κόρον, δεν μας άφηνε παρά να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρον. Και ο τρόπος που χρησιμοποιείται το Thermite Gun στο The Order μετά από ελάχιστη χρήση καταφέρνει να γίνει δεύτερη φύση του παίκτη. Η κάλυψη των εχθρών απλά μετατρέπεται σε ένα ενδιαφέρον παζλ του πού πρέπει να πυροβολήσετε ώστε να μεγιστοποιήσετε την ακτίνα δράσης του θερμίτη. Και υπάρχουν και περιθώρια πειραματισμού κιόλας, καθώς ο παίκτης μπορεί πρώτα να εξαπολύσει την φωτοβολίδα και έπειτα να “ψεκάσει” στην τροχιά της, δημιουργώντας ένα -τύποις- φλογοβόλο.
Και η μάχη ήταν καθεαυτή και το κυριότερο στοιχείο του demo μας, με εξαίρεση μία σύντομη ανάπαυλα κατά την οποία είχαμε την ευκαιρία να ερευνήσουμε έναν χώρο και να εξετάσουμε ορισμένα έγγραφα. Το κατά πόσο αυτό όμως παίζει ρόλο στον τίτλο δυστυχώς δεν το γνωρίζαμε. Ούτε και το σαφές context του δικού μας demo. Όπως ειπώθηκε, η εμπειρία ήταν αρκετά σύντομη.
Αυτό που έμεινε όμως σαφέστατα ήταν η γενικότερη αίσθηση μιας έντονα κινηματογραφικής εμπειρίας. Μίας επίσης, εντελώς solo εμπειρίας καθώς οι σύντροφοι του ήρωα ελέγχονται μόνο από την AI χωρίς κάποια δυνατότητα εντολών ή οργάνωσής τους. Ακόμα και έτσι όμως, η ατμόσφαιρα διαπότιζε κάθε πίξελ της εμπειρίας. Όσοι επιθυμούν να βρεθούν σε μία εναλλακτική άποψη της βικτωριανής Βρετανίας, να κυνηγήσουν αρχέγονους τρόμους και ίσως και μερικούς επαναστάτες και όλα σε μία εμπειρία που θα θυμίζει κάτι ανάμεσα σε Uncharted και Gears of War, τότε θεωρούμε πως αυτό θα ζήσουν με το The Order. Είναι όμως νωρίς να μιλάμε. Υπομονή μέχρι το Φλεβάρη.