Μπορεί το pixel art να μην έχει πολλούς εκφραστές στο σύγχρονο gaming, αλλά δεν θα βρείτε κανέναν πιο αφοσιωμένο σε αυτό από την Wadget Games. Το A Golden Wake δεν είναι δική της δημιουργία πάντως, αφού αυτή τη φορά έχει το ρόλο του εκδότη. Για την ανάπτυξη είναι υπεύθυνη η Grundislav Games, η οποία έχει και ανάλογη εμμονή με την εν λόγω αισθητική.
Το A Golden Wake είναι πιο γήινο adventure σε σχέση με τη σειρά Blackwell μιας και λαμβάνει χώρα κυρίως στην πολιτεία Florida των ΗΠΑ κατά τη δεκαετία του 1920 και δεν συνδέεται με τίποτα επιστημονικό, παράξενο ή μεταφυσικό. Πρωταγωνιστής είναι ο Alfie Banks, ο οποίος βρίσκεται γρήγορα στους “πέντε δρόμους” αφού ως ευνοούμενος του μεσιτικού γραφείου στο οποίο εργάζεται, προκαλεί τη ζήλια των συναδέλφων που τελικά αποδεικνύεται ικανή για να τον απομακρύνει. Μια εφημερίδα αργότερα ο Alfie βλέπει ότι ίσως τον περιμένουν νέες ευκαιρίες στη Florida, εγκαταλείπει τη Νέα Υόρκη και όλα παίρνουν το δρόμο τους.
Εκεί ελπίζει να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση ενός μεσίτη και τελικά να κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα. Σπανίως λειτουργούν τόσο απλά τα πράγματα όμως. Όταν αγανακτεί βυθίζεται σε αμφιβόλου ηθικής επιλογές και δραστηριότητες, με το σκοπό της περιπέτειας να είναι η αφήγηση της πτώσης και της εξιλέωσης του πρωταγωνιστή. Η ατμόσφαιρα, παρά τα εσκεμμένα απλοϊκά γραφικά, συντίθεται από το κατ’ αναλογία πολύ καλό animation, την πολύ καλή μουσική, το εξαιρετικό ύφος της γραφής (που όλο και σε κάποιον θα θυμίσει πράγματα ελέω Boardwalk Empire) ενώ τα voice overs βρίσκονται παντού, αποτελούν μάλλον το μεγαλύτερο μέρος του όγκου των αρχείων του παιχνιδιού και απορροφούν τον παίκτη στον κόσμο πέρα από οτιδήποτε άλλο.
Η εξέλιξη του Alfie αποδεικνύεται κάπως χλιαρή πάντως, ειδικά σε συνδυασμό με κάποιους μηχανισμούς. Στο A Golden Wake ο παίκτης θα συναντήσει μερικούς τυπικούς γρίφους που απαιτούν συγκέντρωση και συνδυασμό αντικειμένων αλλά και κάποιους πιο ανορθόδοξους. Όντας μεσίτης, ο Alfie θα χρειαστεί να προτείνει τα κατάλληλα σπίτια στους κατάλληλους πελάτες, θα ασχοληθεί με επιθεώρηση κτίσματος και, πολύ περισσότερο, θα προσπαθήσει να μεταπείσει όποιον δεν πάει με τα νερά του. Όπως κάθε “καλός” πωλητής άλλωστε. Στην τελευταία περίπτωση εμφανίζεται ένας ενδιαφέρων μηχανισμός. Ο παίκτης έχει συγκεκριμένες επιλογές για συζήτηση, ωστόσο υπάρχει μία σωστή διαδρομή για να πιάσει τόπο η πειθώ. Αν γίνει λάθος, τότε θα χρειαστεί να ασχοληθεί με νέο γρίφο για να έχει εκ νέου ελπίδα. Ωστόσο έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τη διορατικότητα του Alfie για να σημειώσει στοιχεία στην εμφάνιση του εκάστοτε συνδιαλεγόμενου, προκειμένου να σχηματιστεί εικόνα για το ποιόν του. Η ελπίδα είναι ότι έτσι θα καταλάβει πιο εύκολα ο παίκτης ποια είναι η σωστή οδός για την επίλυση του γρίφου. Στην πράξη όλα είναι τόσο νεφελώδη που δύσκολα θα αισθανθείτε ότι βγαίνει κάποια άκρη. Σας περιμένει λοιπόν περίπου trial and error.
Παράλληλα γίνεται προσπάθεια ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση πως ο παίκτης κάνει επιλογές. Μερικές φορές η ψευδαίσθηση λειτουργεί, αλλά παραμένει πάντοτε ψευδαίσθηση. Όχι πρωτότυπο φαινόμενο (ξέρει η Telltale) αλλά κάπως παραπλανητικό για το στόχο του A Golden Wake. Αυτός δεν είναι παρά να διηγηθεί μια ιστορία, με μη ξεκάθαρα συμπαθείς χαρακτήρες αλλά αρκετά ρεαλιστικούς προβληματισμούς. Ως προς αυτό μοιάζει ακόμη περισσότερο με visual novel, κάτι στο οποίο συνεισφέρει και η σχετικά χαμηλή δυσκολία των διαθέσιμων γρίφων.
Η χρονική περίοδος και η θεματική βολεύουν, αλλά το A Golden Wake, κι αν σφύζει από καλές προθέσεις και προσοχή σε λεπτομέρειες, δεν βγάζει δόντια.
Version Tested: PC