Η αποκάλυψη έγινε μέσω του Digital Foundry και προκύπτει, συγκρίνοντας τη νέα έκδοση του Xbox 360 με εκείνη για iOS και Android, πως οι διαφορές είναι ελάχιστες διαφορές στα assets του τίτλου, με μοναδική εμφανή διαφορά το αυξημένο draw distance στην περίπτωση του Xbox 360. Στην συγκεκριμένη έκδοση επίσης το frame rate έχει όριο τα 30fps, κάτι που δεν ίσχυε για την παλαιότερη έκδοση των υπολογιστών, ενώ δεν εφαρμόζεται anti-aliasing, τη στιγμή που συνηθίζεται στη σειρά Xbox Originals να εφαρμόζεται 2x MSAA ή 4xMSAA ανάλογα με την περίσταση.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.