WWE 2K15 – Review (PS3 / X360)

0

Είναι απορίας άξιο το τι σκεφτόταν η 2K Sports φέτος. Πέραν φυσικά του ότι η προσοχή πρέπει να πέσει στην έκδοση του WWE 2K15 που κυκλοφορεί σύντομα σε PS4 και Xbox One. Ακόμη κι έτσι η έκδοση για Xbox 360 και PS3 παραμένει ανωμαλία. Αλλά προτρέχουμε.

Φέτος το WWE 2K15 έχει δύο προτάσεις σε campaign. Το 2K Showcase από τη μία και το Who Got NXT από την άλλη. Δεν γίνεται κάθε χρόνο να έχουμε κάτι τύπου 30 Years Of Wrestlemania, οπότε δεν είναι παράξενο που το 2K Showcase φαίνεται, συγκριτικά, άψυχο. Σε κάθε περίπτωση το 2K Showcase στέκεται σε δύο ιστορικές περιόδους, εκείνη της διαμάχης μεταξύ CM Punk με Jon Cena αλλά και σε εκείνη των Triple H και Shawn Michaels. Εδώ θα δείτε το κλασικό show, δηλαδή εισαγωγές, στιγμιότυπα από τις πραγματικές μάχες, cut scenes που παρουσιάζουν σχετικά γεγονότα, έχθρες να χτίζονται σε βάθος χρόνου και να εκφράζονται στο ring. Το Who Got NXT με τη σειρά του είναι πολύ πιο απλό ως σύλληψη και παρουσίαση. 5 παλαιστές έχουν από μια τετράδα μαχών-αποστολών, με ειδικές απαιτήσεις σε κάθε μία. Στο τέλος, όταν ολοκληρωθούν τα πάντα, ο εκάστοτε παλαιστής τα βάζει με τον John Cena, κάτι που είναι λιγότερο αστείο από όσο ενδεχομένως ακούγεται, ειδικά μόλις συνειδητοποιήσετε πως η διαφορά στα στατιστικά είναι τεράστια. Όπως και να έχει στο Who Got NXT σας περιμένουν ξερές παρουσιάσεις, χωρίς cut scenes και λοιπό συμπληρωματικό υλικό. Το εν λόγω mode πάντως είναι αποκλειστικό στην έκδοση του παιχνιδιού για κονσόλες προηγούμενης γενιάς. Η περιγραφή τουλάχιστον είναι γενικά κάπως καλύτερη φέτος. Όχι πως γλιτώνει τις επαναλήψεις αλλά η βελτίωση χάρη στο γεγονός ότι οι δύο σχολιαστές ήταν μαζί στις ηχογραφήσεις είναι εμφανής.

WWE-2K15-image-2014-10-23-22-49-202

Μηχανικά τα πράγματα μένουν στάσιμα. Ακόμη και όσον αφορά τα διάφορα bugs. Μερικές φορές θα εντοπίσετε και νέα αλλά λογικά ξέρετε τι να περιμένετε (clipping, αναποφασιστικότητα για το από που θα ξεκινήσει μια λαβή, λάθος ηχητικά εφέ κ.λπ.). Το σύστημα μάχης είναι ίδιο και απαράλλαχτο. Η μοναδική βελτίωση, ειδική μπάρα που δείχνει πότε η προσπάθειά σας για signature move θα οδηγήσει ακριβώς σε αυτό ή σε finisher.

Τα περίεργα εντοπίζονται στο περιεχόμενο. Παρά το κατά βάση “copy paste” που παρατηρείται στο WWE 2K15, υπάρχουν ανεξήγητες ελλείψεις. Λείπουν παλαιστές από το roster, δεν είναι πλέον δυνατή η δημιουργία finisher, η δημιουργία intro δεν έχει τις ίδιες επιλογές. Θέλετε κι άλλες απουσίες; Δεν μπορείτε να επιλέξετε τη μουσική της αρεσκείας σας στη δημιουργία intro ενώ λείπει και το instant replay. Ευτυχώς δηλαδή που επιβιώνει και το W Universe.

Είναι ακατανόητο το γεγονός ότι έγινε επιλογή να μην μεταφερθούν στοιχεία που υπήρχαν στο WWE 2K14, παρότι μεγάλο μέρος του WWE 2K15 αποτελεί μια απλή επανάληψη ιδεών και μηχανισμών. Πόσο μάλλον όταν το τελικό προϊόν έχει στην αγορά υψηλότερη τιμή από τον περσινό τίτλο. Ίσως με αυτόν τον πολύ άχαρο τρόπο να τελειώνει ο κύκλος των όποιων κατάλοιπων από την εποχή της THQ. Ίσως και όχι. Πάντως σίγουρα το τέλος στη γενιά που αφήνουμε πίσω μας δεν είναι καλό για τη σειρά WWE 2K.

Version Tested: Xbox 360

3

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions