The Witcher Adventure Game – Review

0

Αν κάποιος πριν από δέκα χρόνια ανέφερε το όνομα Geralt of Rivia ή τον τίτλο “Witcher” στη Δύση θα αποκόμιζε μόνο κενά βλέμματα. Ο διάσημος, πλέον, ήρωας που γέννησε η πένα του πολωνού Sapkowski έβαλε τη χώρα του στον παγκόσμιο χάρτη της λογοτεχνίας του φανταστικού, όπως η μεταφορά των περιπετειών του στα PC από τη CD Projekt RED το 2007 έβαλε την ίδια στη λίστα των κορυφαίων developers του είδους.

Οι νουβέλες του The Witcher μεταφράστηκαν σύντομα στα Αγγλικά, ακολούθησε άλλο ένα εξαιρετικό RPG και σήμερα αναμένουμε με ανυπομονησία το τρίτο μέρος της σειράς και πλέον φιλόδοξο εγχείρημα της CD Projekt RED μέχρι σήμερα.

Με την προσοχή στραμμένη στο The Witcher 3: Wild Hunt, η κυκλοφορία του The Witcher Adventure Game πέρασε σχεδόν στα ψιλά. Όσοι φανατικοί της δράσης αρχίζετε να σχηματίζετε στο μυαλό σας εικόνες του χλωμού “Λευκού Λύκου” να περιφέρεται σε στατικά δισδιάστατα δωμάτια, να συνδυάζει αντικείμενα για να λύσει δυσνόητους γρίφους και σας πιάνει χασμουρητό, ξεχάστε το.

Ο τίτλος είναι σε μεγάλο βαθμό παραπλανητικός για τους gamers. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι δεν είναι action RPG και θα απαιτήσει από τους παίκτες υπομονή και σκέψη, καθώς είναι η μεταφορά ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού με πρωταγωνιστές τους βασικούς ήρωες της σειράς.

Εκτός από το μεταλλαγμένο κυνηγό τεράτων, τον γνωστό Geralt, ο παίκτης μπορεί να πάρει το ρόλο της όμορφης μάγισσας Triss Merigold, του νάνου Yarpen Zigrin και του βάρδου Dandelion. Μια βασική διαφορά από τους καθιερωμένους κανόνες των επιτραπέζιων παιχνιδιών είναι ότι καθένας από τους ήρωες έχει δικό του τρόπο παιχνιδιού, ο οποίος βασίζεται κυρίως σε έναν εκ των τεσσάρων βασικών πόρων.

The-Witcher-Adventure-Game-twag-pc-en_016

Οι πόροι αυτοί δεν είναι φυσικές ύλες, όπως μπορεί να υποθέσει κάνεις. Με την εξαίρεση του χρυσού είναι, ουσιαστικά, πληροφορίες και στοιχεία τα οποία αποκτούνται είτε μέσω της μάχης (κόκκινο χρώμα) είτε μέσω της μαγείας (γαλάζιο) ή μέσω της διπλωματίας (μωβ).

Οι πληροφορίες αυτές μετατρέπονται σε αποδεικτικά στοιχεία από κάθε ήρωα και χρησιμοποιούνται για την επίτευξη αποστολών. Ο Witcher ειδικεύεται στη μάχη, άρα συγκεντρώνει πιο εύκολα κόκκινα στοιχεία, η Triss αντίστοιχα εστιάζει στη μαγεία, ο Yarpen στο χρυσό και ο Dandelion είναι ο πιο διπλωμάτης της παρέας.

Η επίτευξη αποστολών είναι και ο βασικός στόχος του παιχνιδιού. Κάθε είδος αποστολής (κόκκινη, γαλάζια ή μωβ) βασίζεται στην αντίστοιχη προσέγγιση και η εκπλήρωσή της προσφέρει victory points. Περισσότερα victory points αποκομίζει ο χαρακτήρας εκπληρώνοντας δευτερεύοντες στόχους (μέχρι δύο για κάθε αποστολή), αλλά και βοηθώντας έναν από τους άλλους χαρακτήρες.

Οι ήρωες στο παιχνίδι δεν είναι ακριβώς αντίπαλοι, όπως γνωρίζουν οι φίλοι της σειράς, (εξάλλου η Triss και ο Geralt έχουν μια στενή, θα λέγαμε, σχέση) και δεν αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον άμεσα. Παρόλα αυτά, οι πράξεις του καθενός αλλάζουν τις συνθήκες του χάρτη και έχουν επιπτώσεις στους άλλους χαρακτήρες.

Ο ίδιος ο χάρτης παρουσιάζει μια σεβαστή έκταση του κόσμου που επινόησε ο Sapkowski και χωρίζεται σε πόλεις που συνδέονται με δρόμους ή μέσω της θάλασσας. Κάθε πόλη, κάστρο και χωριό κρύβει στοιχεία διαφόρων χρωμάτων, τέρατα ή κακοτοπιές. Οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζει ο παίκτης αλλάζουν σε κάθε γύρο, ανάλογα με τις κινήσεις όλων των υπολοίπων καθώς και του War Track, που αντιπροσωπεύει τις εξελίξεις στις συγκρούσεις των διαφόρων βασιλείων και φατριών του κόσμου.

Ο χάρτης παρουσιάζεται όπως θα τον βλέπαμε αν τον είχαμε μπροστά μας σε ένα τραπέζι, με κάθε περιοχή να έχει κάποια ξεχωριστή πινελιά animation ή κάποιον ambient ήχο που ακούγεται καλύτερα αν εστιάσουμε με τη ρόδα του ποντικιού. Τα πιόνια είναι στατικά και ξεκινούν από διαφορετικό σημείο για κάθε χαρακτήρα.

The-Witcher-Adventure-Game-twag-pc-en_001

Αυτό που καταλαβαίνει κανείς αν παίξει έναν-δύο γύρους είναι ότι το The Witcher Adventure Game είναι αρκετά πιο πολύπλοκο από το μέσο όρο των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Αν κάνει κάποιος το λάθος και σπεύσει να παίξει μαζί με κάποιον φίλο online χωρίς πρώτα να έχει εξοικειωθεί με τους κανόνες στο offline mode ή χωρίς να έχει παρακολουθήσει τα tutorial videos, τότε θα πελαγώσει.

Υπάρχουν ζάρια, κάρτες, τέρατα και διάφορες παράμετροι που πρέπει να έχει ο παίκτης κατά νου για να μπορέσει να παίξει σωστά και να μην παγιδευτεί σε ένα σημείο του χάρτη χωρίς να σημειώνει πρόοδο.

Σημαντική, δε, είναι και η επένδυση χρόνου που θα πρέπει να κάνει ο παίκτης ειδικά αν παίζει με έναν ή περισσότερους φίλους. Ένα παιχνίδι που τελειώνει στις τρεις αποστολές μπορεί να φθάσει και τις δύο η τρεις ώρες. Η εγκληματική απουσία save σημαίνει ότι αν κάποιος αποσυνδεθεί για οποιονδήποτε λόγο, τότε απλά χάνει τη θέση του στο παιχνίδι για τα καλά.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με κάποιες άλλες μικροατέλειες, όπως η ευχάριστη αλλά επαναλαμβανόμενη μουσική, και ο ίδιος ο περίπλοκος σχεδιασμός του παιχνιδιού θα απωθήσουν τους περισσότερους.

Αν κάποιος, παρόλα αυτά, επιμείνει θα ανακαλύψει ένα αρκετά ενδιαφέρον παιχνίδι, το οποίο φαίνεται παραδόξως αρκετά ισορροπημένο, παρά την ασύμμετρη λογική των διαφορετικών χαρακτήρων, του χάρτη και των αποστολών του.

Εν αναμονή, λοιπόν, του κυρίως πιάτου η CD Projekt μας δίνει ένα διαφορετικό ορεκτικό, το οποίο δεν απευθύνεται, όμως, στο κοινό των action RPG.

Version Tested: PC

6

About Author

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions