Αφόρητοι: Στα games δεν σταματά ποτέ η προεκλογική περίοδος

0

Οι εκλογές είναι κοντά. Αυτό σημαίνει ότι με όλα αυτά που ακούτε, οι χαζές ειδήσεις της εβδομάδας δύσκολα μπορούν να σταθούν δίπλα στο Νικόλα, τις μαντινάδες και τη μοναδική εμπειρία του να βλέπει κανείς στο ίδιο παράθυρο Τρέμη, Ευαγγελάτο, Πρετεντέρη και Βενιζέλο. Ακόμη κι έτσι τα gaming media δεν παραδίδονται αμαχητί.

Λεφτά υπάρχουν

Xbox’s Kudo Tsunoda Working on “Amazing Things,” Involving the Cloud and “Cutting Edge Tech”

In Xbox One Exclusive Crackdown “You Mix Stuff together and Cool Happens;” Ken Lobb Talks New IP ideas

Microsoft Wants to Infuse its Xbox One Games With Technical Showcases of the Cloud and More

Microsoft’s 1/21 Event Will Show Innovation, News for Xbox and PC, Focus on Platform and Capabilities

Microsoft Has a Couple of Unannounced Surprising and Exciting Xbox One Games Coming Before Fall 2015

Media Molecule’s New PS4 Game Will “Empower People to Make Amazing Sounds With a Fun Instrument”

Game Media. Ο κόσμος που δεν χωρούσε στην Disneyland. Και να χωρούσε δεν θα έφερνε κόσμο στο πάρκο. Ο κόσμος στον οποίο οι φανφάρες του καθενός αντιμετωπίζονται ως δεδομένα, συγκλονιζόμαστε και παίρνουμε στα σοβαρά ειδήσεις που λένε ότι κάτι θα ανακοινωθεί κάποτε, πως ο νέος τίτλος της Media Molecule θα δώσει στους παίκτες τη δύναμη να παράγουν εκπληκτικούς ήχους με διασκεδαστικό όργανο (συνειρμοί, συνειρμοί, συνειρμοί). Επιπλέον πρέπει να μάθουμε ότι ο συμπαθής κατά τα άλλα Kudo Tsunoda ετοιμάζει πρωτοποριακά πράγματα, πως η Microsoft θέλει (ακόμη) να φέρει τη δύναμη του cloud στο Xbox One αλλά και πως η παρουσίαση της Microsoft που έχει προγραμματιστεί για την 21η Ιανουαρίου θα δείξει “innovation”.

Όλα φυσικά εντάσσονται στην ανόητη πεποίθηση ότι “για να το λέει, κάτι θα ξέρει, άρα όλα αυτά ισχύουν”. Το πιο λυπηρό όλων βεβαία είναι τα comments που παίρνουν  κάτι τέτοια στα σοβαρά.

Κάτσε να τα πούμε ρε Νικόλα

Square Enix Confirms Kingdom Hearts III Release Date Still Unannounced Following Rumors of 2015 Launch

Journey is still coming to PS4

Want to Know Xbox One’s Savior Better? Microsoft Releases New Bio for Phil Spencer

Phantom Dust Will Have a 30 Hour-Long JRPG Campaign; Will Retain the Same Story and Characters

inFAMOUS Dev: Engine Can do “Much, Much More” on PS4; Predicts “More Impressive Stuff” with Next Game

Εδώ έχουμε την κατηγορία “ας πούμε και καμιά βλακεία να περάσει η ώρα”.

Κάπως έτσι πληροφορούμαστε ότι εξακολουθεί να αναμένεται ένα παιχνίδι που έτσι κι αλλιώς έχει ανακοινωθεί επίσημα για το PS4. Μαθαίνουμε επίσης ότι η μηχανή του inFAMOUS μπορεί να κάνει περισσότερα στο PS4. Επειδή όλοι πιστέψαμε ότι ένα παιχνίδι που εμφανίστηκε 4 μήνες μετά το λανσάρισμα “εκμεταλλεύεται πλήρως” το hardware. Αν δεν πούμε το αυτονόητο όμως δεν πάει καλά η μέρα. Μάθαμε ότι η σύντομη βιογραφία του Phil Spencer, η οποία εμφανίζεται στο site της Microsoft, άλλαξε. Η ζωή δεν θα είναι ποτέ ίδια.

Μακράν τα πιο αστεία posts είναι τα περί Kingdom Hearts III και Phantom Dust. Στο Phantom Dust γίνεται η αποκάλυψη ότι θα έχει “JRPG Campaign”. Διότι άλλο να έχεις campaign και άλλο να σε αγγίξει ο Θεός και να έχεις JRPG campaign. Μόνο που το Phantom Dust ήταν πάντα JRPG. Και η ίδια είδηση λέει ότι το campaign θα είναι ίδιο, αν και τεχνικά αναδομημένο εκ του μηδενός, με την πρωτότυπη έκδοση του Xbox. Ευχαριστούμε την Ακαδημία.

Όσο για το Kingdom Hearts III… Ο voice actor του Goofy έκανε το λάθος να αναφέρει ότι το Kingdom Hearts III θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2015. Φυσιολογικά λοιπόν η Square Enix, θέλοντας να γίνει μεγαλύτερο και πιο ενορχηστρωμένο μπαμ για τέτοια ανακοίνωση, έσπευσε να διευκρινίσει ότι δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας. Και τι γράφει ο τιτάνιος φωστήρας; Ότι η εταιρεία ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ότι δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία. Έχουμε την εντύπωση ότι κάποιος άλλος έχει θέματα αυτοεπιβεβαίωσης.

Το απόλυτο μηδέν

Naughty Dog Artist Draws Amazing Shadow of The Colossus Artwork; Explains How He Created it

“Γεια σας. Είμαι artist. Σχεδιάζω. Έκανα σχέδιο με θέμα το Shadow Of The Colossus. Δουλεύω στη Naughty Dog”, σκέφτεται και λέει ο άνθρωπος.

“Είναι στη Naughty Dog που ανήκει στη Sony. Έκανε σχέδιο για άλλο τίτλο της Sony. Σχεδιάζει καλά. Δουλεύει στη Sony. Άρα ας γράψουμε κάτι για να δείξουμε ότι η Sony είναι η καλύτερη”, σκέφτηκε ο δημοσιογράφαρος.

Άρτικολς

Here’s What the Forza Motorsport 6 Annoucement Might Mean for Driveclub Fans, and The Other Way Around

Here’s how Assassin’s Creed Unity: Dead Kings’ lantern item works

Παρατηρήστε ότι και οι δύο τίτλοι ξεκινούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και ας προέρχονται από διαφορετικά sites. Τέτοιου είδους άρθρα είναι φυσικά ο ορισμός της κακογουστιάς. Το πρώτο επειδή αφιερώνει άπειρες λέξεις σε θεωρίες με σκοπό να πιστέψουμε ότι το Driveclub είναι έτοιμο να σταθεί δίπλα στο Forza. Το καλύτερο επιχείρημα που βρίσκει είναι πως το Driveclub έδειξε ότι γίνεται να έχουμε νυχτερινή οδήγηση και δυναμικό καιρό. Μια σκέψη: νυχτερινή οδήγηση έχουμε από το Tokyo Xtreme Racer, αν όχι από πιο πριν. Και μιλάμε για το 1999. Και το Dreamcast.

Το δεύτερο έχει άλλη αξία. Ποιος θεώρησε ότι η χρήση φαναριού στο Dead Kings DLC του Assassin’s Creed Unity είναι κάτι που χρίζει ιδιαίτερης ανάλυσης; Μήπως μπερδεύουμε το lantern με τη λατέρνα;

Πάντως πιστεύουμε ότι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι αξίζουν ειδικό αφιέρωμα στα πλαίσια αυτής της στήλης. Είναι κρίμα να μη γνωρίσει ο κόσμος την κωμική τους συνεισφορά. Τι λέτε;

About Author

Όταν δεν πίνει καφέ, πίνει καφέ. Γράφει για games από το 2003, συναντά, για κάποιο άγνωστο λόγο, τα πιο περίεργα bugs και όποτε δεν βρίσκει καφέ, λειτουργεί ως αρχισυντάκτης. Ύστερα από κάθε μακροβούτι σε gadgets, games και βιβλία ιστορίας, βγαίνει στην επιφάνεια για να πάρει αέρα και να κάνει διορθώσεις. Τότε είναι και πιο επικίνδυνος. Αρθρογραφία του έχει εμφανιστεί σε GamePro, Computer Games Magazine, RAM, bit, Digipedia κ.α. Μετέφρασε βιβλίο για το Tai Chi. Don't ask.

Leave a Reply

κατασκευή ιστοσελίδων Web and Art Solutions